περί παρελάσεων...

Στο http://www.nlg.gr/digitalnewspapers/ns/main.html
θα βρείτε την ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ & ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ...
κάντε ένα κόπο και ψάξτε στην εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ της 25 Μαρτίου 1921 (επί Βενιζέλου)
και θα δείτε:




προσέξτε τι γράφει κάτω αριστερά!!!
Από της 3ης απογευματινής ώρας ήρχισαν παρελάσεις των μαθητών και μαθητριών...

το είδατε;
αφού το είδατε...κρατήστε το για απάντηση στα ψευτοεπιχειρήματα κάποιων


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
και βέβαια έχει δικαίωμα η μειοψηφία και η κάθε μειοψηφία στο να έχει λόγο και γνώμη
αλλά δεν έχει δικαίωμα να μας την επιβάλει!!!
και δυστυχώς για αυτούς, η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού επιθυμούσε και επιθυμεί να τιμούμε με παρελάσεις τους αγώνες των προγόνων μας. Πλειοψηφία που προέρχεται από όλους τους πολιτικούς χώρους!

* ευχαριστούμε τον lawfighter για την βοήθεια

17 σχόλια :

  1. μπραβο!τουμπεκι θα κανουν τωρα οι απατριδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://parthenonmarbles.blogspot.com/

    Do you believe that the Parthenon Marbles should be returned to Greece and housed in a properly constructed museum in Athens?
    **** Take a minute to send your vote****

    New Acropolis Museum


    Greek President Karolos Papoulias UNESCO’s General Conference
    18-10-2007

    “I dare hope that the New Acropolis Museum which will soon open will constitute an excellent reason for a definitive solution to this question that has been in suspense for so long.”

    http://parthenonmarbles.blogspot.com/

    http://parthenonmarbles.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το τελευταίο για τη "μειοψηφία που θέλει να μας επιβάλλει την άποψή της" είναι μία ανοησία (με το συμπάθιο) που πολύ φοριέται τελευταία. Εξηγούμαι:

    Κάθε άνθρωπος που υποστηρίζει μία άποψη θέλει, προφανώς, να υιοθετηθεί από περισσότερους. Στην αρχή είναι μόνος του, μειοψηφία ανάμεσα στους πολλούς. Έχει, όμως, το αναφαίρετο δικαίωμα, πέρα από την απλή ανακοίνωση της γνώμης του, να προσπαθήσει να πείσει τους υπόλοιπους με επιχειρήματα. Έτσι δεν είναι;

    Αυτοί που υποστηρίζουν την κατάργηση των παρελάσεων (οι οποίοι αποτελούν, βεβαίως, μειοψηφία) δεν προσπαθούν να επιβάλλουν την άποψή τους (εκτός και αν τους είδατε να χρησιμοποιούν όπλα, βία, μυστικούς πράκτορες κ.λπ.). Προσπαθούν να κάνουν την άποψή τους γνωστή στον κόσμο και, ενδεχομένως, να αλλάξουν την κρατούσα άποψη χρησιμοποιώντας ορισμένα επιχειρήματα (αδιάφορο αν αυτά είναι ορθά ή όχι).

    Επιτρέψτε μου να σας πω ότι η γνώμη που εκφράζετε στο τέλος του post είναι ολόκληρη μία αντίφαση: τι θα πει "αναγνωρίζω το δικαίωμά σου να έχεις διαφορετική γνώμη, αλλά όχι να την επιβάλλεις στους άλλους"; Ο καθένας είναι ελεύθερος να διαμορφώνει τις απόψεις του όπως αυτός επιθυμεί.

    Και εάν, τελικά, πρέπει να βρούμε κάποιον που προσπαθεί να επιβάλλει την άποψή του στους άλλους, για ρίξτε μία ματιά στον κύριο Ψωμιάδη: το μεσημέρι της Πέμπτης, στην ενημερωτική εκπομπή της ΕΤ-3, είπε ότι, αφού το 95% των Ελλήνων θέλει την παρέλαση πρέπει να σταματήσει η συζήτηση (με άλλες λέξεις το είπε και, πιστέψτε με, ακούστηκε ακόμη χειρότερο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παιδιά μικρή διόρθωση, το 21 ήταν ο Ράλλης πρωθυπουργός, ο Βενιζέλος ειχε χασει τις εκλογές το Νοέμβρη του 1920.

    μπορεί όμως να υπήρχαν μαθητικές παρελάσεις και νωρίτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρελάσεις γινόταν και στην Σμύρνη ενώπιον του μακαριστού Μητροπολίτου και Εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου. Λυπάμαι που δεν έχω την σχετική αναφορά, αλλά μπορεί να το ψάξει κανείς. Συγχαρητήρια στο greekalert. Άλλη μία πολύ επαγγελματική δουλειά.

    @ nikos10
    Έχεις άδικο. Μία μειοψηφία προοδευτικάριων προσπαθεί να επιβάλει την γνώμη της και όχι να την εκφράσει μονάχα. Το μπακαλοτέφτερο της Ρεπούση είναι ένα παράδειγμα. Οι "άθλοι" των "ΑΘΛΙΩΝ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ" (κουκουλοφόρων) είναι ακόμη ένα. Το καπέλωμα του Πολυτεχνείου από την Αριστερά, ένα τρίτο. Γράφεις: "Και εάν, τελικά, πρέπει να βρούμε κάποιον που προσπαθεί να επιβάλλει την άποψή του στους άλλους, για ρίξτε μία ματιά στον κύριο Ψωμιάδη: το μεσημέρι της Πέμπτης, στην ενημερωτική εκπομπή της ΕΤ-3, είπε ότι, αφού το 95% των Ελλήνων θέλει την παρέλαση πρέπει να σταματήσει η συζήτηση (με άλλες λέξεις το είπε και, πιστέψτε με, ακούστηκε ακόμη χειρότερο)."
    Αυτό είναι πραγματικά καραμπινάτη ανοησία, διότι εδώ δεν ζητά η μειοψηφία να επιβάλει άποψη, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία, πράγμα θεμιτό και δημοκρατικό.

    @ vetdino: Πάντα προσεκτικός και ακριβολόγος. :-) Έχεις δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι τα όσα έγραψα δεν χρήζουν ιδιαίτερης διευκρίνισης. Ας την επιχειρήσω, όμως:

    Ακόμα και ένας άνθρωπος να υποστηρίζει μία γνώμη, έχει το δημοκρατικό δικαίωμα να προσπαθήσει να την "περάσει" σε άλλους ανθρώπους.

    "Επιβάλλω" τη γνώμη μου σημαίνει χρησιμοποιώ αθέμιτα ή παράνομα μέσα για να κυριαρχήσει μία γνώμη την οποία δεν συμμερίζεται (ή δεν θα συμμεριζόταν, εάν δεν χρησιμοποιούνταν τα μέσα αυτά) η πλειοψηφία του κόσμου. Αυτό, βεβαίως, είναι κατακριτέο.

    Υπάρχει, όμως, και η συζήτηση, η ανταλλαγή απόψεων και η υγιής και δημοκρατική διαμόρφωση της γνώμης. Αυτή ούτε απαγορεύεται (το αντίθετο) ούτε μπορεί να είναι αξιοκατάκριτη.

    Θα ήθελα να μου αποδείξει κάποιος ότι αυτοί που υποστηρίζουν την κατάργηση των παρελάσεων προσπαθούν ύπουλα ή βίαια να περάσουν στον κόσμο την άποψή τους.

    Και για να επανέλθω στον κύριο Ψωμιάδη: το βρίσκετε πολύ δημοκρατικό αυτό που είπε; Απαγορεύεται, δηλαδή, να συζητηθεί ένα θέμα επειδή το 95 ή το 97% του κόσμου έχει την ίδια γνώμη επ' αυτού; Νομίζω ότι το Σύνταγμά μας προστατεύει όχι μόνο τη ομόφωνη γνώμη των 9.999.999 Ελλήνων, αλλά και τη μοναδική διαφορετική γνώμη του ενός.

    Φίλε nativist,
    θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος. Εννοώ ότι σαφώς και βεβαίως πρέπει να εφαρμόζεται στη χώρα η βούληση της πλειοψηφίας. Αυτό είναι μία από τις θεμελιώδεις βάσεις του πολιτεύματός μας.
    Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να συζητηθεί και κάτι διαφορετικό από αυτό που υποστηρίζει η πλειοψηφία. Αν γίνει δεκτό κάτι τέτοιο, τότε θα έπρεπε η λαϊκή βούληση να είναι αναλλοίωτη εις τον αιώνα τον άπαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. «"Επιβάλλω" τη γνώμη μου σημαίνει χρησιμοποιώ αθέμιτα ή παράνομα μέσα για να κυριαρχήσει μία γνώμη»

    Ακριβώς. Θα δείτε μεθαύριο (ελπίζω όχι - αλλά μήπως δεν έχει ήδη γίνει τόσες φορές; ) τα επεισόδια που θα προκαλέσουν οι άπλυτοι αριστεροφασίστες, ασελγώντας βάναυσα στην ιερή εορτή προς τιμήν των προγόνων μας, των ηρώων και των νεκρών μας (ετοιμάζει επεισόδια το αληταριό). (ΜΟΝΟΝ οι αριστεροφασίστες οργανώνουν αντισυγκεντρώσεις.) Οι ίδιοι άλλωστε που ασελγούν στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου, καίνε τις ιερές εικόνες, καίνε βιβλία. Ναι, πώς, η δημοκρατία τρέχει από τα μπατζάκια τους...

    Μακρυά οι άπλυτοι από τις παρελάσεις! Αφήστε να τιμούμε τα όσια και τα ιερά μας, τους προγόνους και τους νεκρούς μας, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δημοκρατια κυριοι ειναι να σεβεσαι την αποψη της πλειοψηφιας...εαν προσπαθησεις να επιβαλεις την δικη σου περιθωριακη θεση στους πολλους...αυτο παραπεμπει σε ολοκληρωτικα καθεστωτα που γνωρισε η ανθρωποτητα τυπου σοβιετικης ενωσης και τριτου ραιχ...
    η ρεπουση του συριζα καθυβριζε τους παντες..τον λαο που διαφωνουσε με αυτην...την ακαδημια αθηνων..τους παντες...και παλευε να επιβαλει την αντιεπιστημονικη ΘΕΣΗ της περι συνωστισμου σε ολοκληρο τον ελληνικο λαο..αυτο το πραγμα ΔΕΝ ειναι δημοκρατια...
    ο κοσμος ακουει μια βδομαδα τους τυπους του συριζα να επιχειρηματολογουν για την καταργηση των παρελασεων...ομως ΔΕΝ αλλαξε γνωμη...αυτο μας οριζει τοοσ η κοινη αισθηση οσο και τα γκαλοπ των δημοσκοπησωεν οπου συντριπτικα απορριπτουν την θεση του συνασπισμου..ο οποιος αλλωστε αποτελει το 3 τα εκατο(μαζι με δηκκι 5) της ελληνικης κοινωνιας σε καθε εκλογες...συνεπως τα πολλα λογια ειναι φτωχεια... αλλο να λες την γνωμη σου και αλλο να προσπαθεις να την επιβαλλεις..αφου σε καθε εκλογες το 3 τα εκατο ειναι ο συριζα απο και ως που σηκωνουν μπαιρακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η ρητορικη του συριζα στο θεμα ρεπουση(που ειναι μελος τους)καθε αλλο παρα δημοκρατικη ηταν..παλευαν με το στανιο να επιβαλουν το βιβλιο στα παιδια του ελληνικου λαου,ολους φασιστες τους εβγαλαν οσους διαφωνουσαν!...δεν ειναι δημοκρατικο κομμα λοιπον το συριζα..λαικιστικο ειναι σοβιετικου τυπου(που συνδυαζει και την χλιδη των ηγετων της σ ενωσης με τις μεθοδους τους).. τελευταια ανακαλυψαν την δημοκρατια...και αυτη ομως τους περιθωριοποιησε..περιθωριοποιησε την ιδεολογια και τις αποψεις τους στο 5 τα εκατο..πως να το κανουμε?
    με το στανιο διαγραφη της μνημης του λαου ΔΕν γινεται..
    βγηκε ενας καθηγητης πανεπιστημιου εγραψε περιπου οσα υιοθετησε και η ακαδημια αθηνων...οτι ειναι αντιεπιστημονικο το βιβλιο οτι λεει ψεμματα οτι παραβλεπει το ενα και το αλλο..με επιχειρηματα...και δετχηκε τονους λασπης!οτι εισαι γερος και δνε ξερεις τι λες κτλ κτλ(καμια κριτικη στην ουσια,μονο λασπη)παρολαυτα ο χομπσμπαουμ που λατρευουν και επιασε τα 90 νααα τα αφιερωματα στος φυλλαδες τους..θεο τονε χουν..ο 90χρονος αλλα διαυγεστατος καθηγητης ταδε(ας ανοιξει καποιος ΚΑΙ το σημερινο φιλο των νεων να δει) ...γελοιοι ειναι..και αυτοι και οι υπερμαχοι τους.,..μια ελιτ δηθεν ξυπνητζηδων που την χαρακτηριζει ο εντυπωσιακος πνευματικος αυνανισμος και η αλαζονεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και κανουν και κλικες για να επιβληθουν...
    π.χ "Ο Ευθυμίου και τα αφεντικά του διόρισαν τα μέλη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, τους αξιολογητές και τους συγγραφείς των βιβλίων! Συγγραφέας του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού η Μαρία Ρεπούση. Αξιολογητής του βιβλίου η Α. Λεωντσίνη-Γλυκοφρύδη, φίλη της Ρεπούση και σύζυγος του καθηγητού της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Γ. Λεωντσίνη! Και η Ρεπούση και η Λεωντσίνη- Γλυκοφρύδη πήραν διδακτορικό από τον Γ. Λεωντσίνη, ο οποίος νυμφεύθηκε την μία, έδωσε εργασία στο γραφείο του επί χρόνια στην δεύτερη (η Ρεπούση, ως καθηγήτρια γαλλικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ήταν αποσπασμένη για σειρά ετών στο γραφείο του), και τίς προώθησε στο πανεπιστήμιο! Στην μία ανατέθηκε η συγγραφή του βιβλίου, και στην άλλη η αξιολόγηση! Και το μαχαίρι και το πεπόνι!
    Διαβάστε τις απίστευτες λεπτομέρειες της άθλιας αυτής διαπλοκής, στο «Αντίβαρο»:"

    δεν γραφω τα παρακατω γνωστα ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να υπενθυμίσω ότι κατά των παρελάσεων είναι επίσης η νεο-φιλελεύθερη δεξιά -όχι μόνο η αριστερά τύπου Μπίστη.
    Ελέγχοντας ασφυκτικά τους ιδεολογικούς μηχανισμούς (κυρίαρχα δημοσιογραφικά συγκροτήματα,σχολές κοινωνικών επιστημών,παιδαγωγικά τμήματα κτλ) οι ομάδες αυτές αντιλαμβάνονται την πλειοψηφία του ελληνικού λαού ως ένα κοπάδι από άβουλα χειραγωγούμενα όντα τα οποία μπορούν και οφείλουν να διαμορφώσουν σύμφωνα με τις δικές τους ιδεοληψίες.
    Μακροπρόθεσμος στόχος του ο πλήρης εθνικος αποχρωματισμός του κράτους.Από την παιδεία και τα σχολικά εγχειρίδια μέχρι την εξωτερική πολιτική και την άμυνα.
    Αλήθεια είδατε ποτέ αυτούς που κοπτονται για τις παρελάσεις, να εκφράζουν κάποια ανησυχία για τις πολιτικές ομάδες που κάθε χρόνο επιτίθενται στον κόσμο προσπαθώντας να αμαυρώσουν κάθε εθνική επέτειο υπό τις επευφημίες γνωστών παιδαγωγών και ακαδημαϊκων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύγε! Και πάλι καίρια η ανακάλυψίς σας!

    Μερικά ακόμη στοιχεία για τις μαθητικές παρελάσεις, ήδη από τα τέλη του 19ου αιώνος, παραθέτει ο Κωνσταντίνος Χολέβας: «Οι παρελάσεις και η συνέχεια του Ελληνισμού», «Δίκτυο 21», 27-10-2007:

    «Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος ακούμε τις θορυβώδεις διαμαρτυρίες μιας μικρής μειοψηφίας πολιτικών και διανοητών που ζητούν την κατάργηση των μαθητικών και των στρατιωτικών παρελάσεων. Για μία ακόμη φορά στο όνομα της ψευδούς προοδευτικότητος ακούονται ανιστόρητα επιχειρήματα, ότι δηλαδή τις μαθητικές παρελάσεις καθιέρωσε για πρώτη φορά το 1936 ο Ιωάννης Μεταξάς. Ε, λοιπόν, καλόν είναι να θυμηθούμε λίγο την Ιστορία και να γίνουμε πιο ακριβείς και τεκμηριωμένοι.

    Μαθητικές παρελάσεις υπήρχαν πολύ πριν από το καθεστώς Μεταξά. Στο βιβλίο του «Θράκη» και συγκεκριμένα στην σελίδα 374 ο καθηγητής του Α.Π.Θ. Κωνσταντίνος Βακαλόπουλος αναφέρεται στα ελληνικά σχολή της Αδριανούπολης στα τέλη του 19ου και τοις αρχές του 20ού αιώνος. Εκεί περιγράφει παρελάσεις μαθητικές, παρουσιάζει δε και σχετικές φωτογραφίες όπου βλέπουμε αγόρια και κορίτσια να παρελαύνουν υπό το βλέμμα του Οθωμανικού καθεστώτος. Οι μελετητές της ιστορίας της Μ.Ασίας περιγράφουν τις μαθητικές παρελάσεις που διοργάνωναν τα σχολεία της Σμύρνης από το 1919 έως και το 1922 στο γήπεδο του Πανιωνίου με τιμώμενο πρόσωπο τον μαρτυρικό Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο. Ο μακεδονομάχος Δικώνυμος -Μακρής περιγράφει την απελευθέρωση της Σιάτιστας το 1912 από ανιχνευτές του Ελληνικού Στρατού και διηγείται ότι στην πανηγυρική εκδήλωση προπορεύονταν οι μαθητές κρατώντας εκκλησιαστικά λάβαρα. Εξ άλλου στην Κύπρο οι μαθητικές παρελάσεις καθιερώθηκαν πολύ πριν από το 1936 ως εκδήλωση πατριωτισμού των Ελλήνων που κατεπιέζοντο από τους Βρετανούς. Ένα θεσμό, λοιπόν, τον οποίο ανέχθηκαν οι Οθωμανοί κατακτητές και οι Βρετανοί απποικιοκράτες θέλουν να τον καταργήσουν σήμερα κάποιοι Έλληνες στο όνομα της «δημοκρατίας» και της προόδου!

    Οι παρελάσεις δεν ανήκουν στην «δεξιά» ή στον εθνικισμό. Οι δυνάμεις του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ παρήλαυναν στα χωριά τα οποία απελευθέρωναν το 1941-44. Σε δυτικές δημοκρατίες , όπως οι ΗΠΑ και η Βρετανία, νεαρά παιδιά που ανήκουν στον Προσκοπισμό, παρελαύνουν με βήμα και με τύμπανα και ουδείς ενοχλείται. Στην Γαλλία κάθε χρόνο στις 14 Ιουλίου πραγματοποιείται μεγαλειώδης στρατιωτική παρέλαση στα Ηλύσια πεδία. Ας μην λέγονται , λοιπόν, υπερβολές και φαιδρότητες.

    Έχω, πάντως, την εντύπωση ότι με πρόσχημα τις παρελάσεις οι πάσης φύσεως αποδομητές επιχειρούν να πλήξουν την συνέχεια του Ελληνισμού. Ουσιαστικά οι μαθητικές παρελάσεις είναι ένας ύμνος και ένας φόρος τιμής στην διαχρονική παρουσία της νεολαίας στους αγώνες των Ελλήνων για την Ελευθερία. Όποιος μαθητές αρνείται να συμμετάσχει αποκόπτει τον εαυτό του από το αντιστασιακό πνεύμα της ελληνικής νεολαίας . Οι παρελάσεις των νέων τιμούν την νεότητα που αγωνίζεται από την εποχή των Αθηναίων εφήβων (την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω) μέχρι τα αγόρια και τα κορίτσια της πανεθνικής αντίστασης κατά της τριπλής κατοχής του 1941-44. Οι παρελάσεις μας θυμίζουν την διαρκή παρουσία της νεολαίας σε κάθε ευγενική στιγμή άμυνας, ηρωισμού και αυτοθυσίας. Μας θυμίζουν τους «παίδας Δημητρίου», τα κατηχητόπουλα της Θεσσαλονίκης που εστάλησαν στα τείχη από τον σοφό Αρχιεπίσκοπο Ευστάθι για να πολεμήσουν τους Νορμανδούς τον 12ο αιώνα. Μας φέρνουν στο νου τον Ιερό Λόχο του Δραγατσανίου και τις νεαρές Σουλιωτοπούλες. Μας φέρνουν πιο κοντά στα ελληνόπουλα που αγωνίσθηκαν στο Μακεδονικό Αγώνα , όπως ο Αποστόλης, ο υπαρκτός οδηγός των ελληνικών σωμάτων που έγινε γνώριμός μας από τα «Μυστικά του Βάλτου». Οι μαθητικές παρελάσεις ξαναζωντανεύουν με συγκίνηση τη μνήμη των εφήβων ηρωομαρτύρων του Κυπριακού Αγώνος του 1955-59 και των μαθητριών που έκαναν παθητική αντίσταση ή μετέφεραν τα μηνύματα με τα ποδήλατά τους. Χαιρετώντας τους σημαιοφόρους στην μαθητική παρέλαση τιμούμε τον σημαιοφόρο του Λυκείου Αμμοχώστου, τον Πετράκη Γιάλλουρο, που έπεσε νεκρός από Βρετανική σφαίρα επειδή κρατούσε την ελληνική σημαία. Τότε ήταν οι σφαίρες των αποικιοκρατών. Τώρα είναι η εμπάθεια και τα ανιστόρητα βέλη των δήθεν προοδευτικών. Και οι δύο ενοχλούνται από την συνέχεια του Ελληνισμού.

    Συμμετέχοντας στην παρέλαση οι νέοι μας τιμούν τους διαχρονικούς αγώνες της ελληνικής νεολαίας. Ας τους ενθαρρύνουμε.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Nikos10

    "Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να συζητηθεί και κάτι διαφορετικό από αυτό που υποστηρίζει η πλειοψηφία. Αν γίνει δεκτό κάτι τέτοιο, τότε θα έπρεπε η λαϊκή βούληση να είναι αναλλοίωτη εις τον αιώνα τον άπαντα!"

    Κατάλαβα πολύ καλά τι θέλεις να πεις και συμφωνώ. Απλώς σου έδωσα παραδείγματα για το ότι πράγματι συμβαίνει μία μειοψηφία να θέλει να επιβάλει την γνώμη της στην πλειοψηφία. Ακόμη και οι καταλήψεις σχολείων από μαθητές, παρά τα αντίθετα ψηφίσματα των συμβουλίων που έχουν, είναι ενδεικτική του ότι αυτό είναι πράγματι συμβαίνει. Πιστεύω να έγινα κατανοητός. Κάποιες μειοψηφίες στην Ελλάδα (και όχι μόνο, βλέπε RAF στην Γερμανία), όπως η 17Ν, ένα άλλο τρανταχτό παράδειγμα, προσπαθούν να επιβάλουν την γνώμη τους. Αυτό ήταν που σημείωσα από την αρχή. Ο Ψωμιάδης ισχυρίζεται ότι πρέπει να γίνει αυτό που θέλει η πλειοψηφία και μάλιστα τόσο συντριπτική του λαού. Έτσι το κατάλαβα εγώ. Αν εννοεί φίμωση της μειοψηφίας, είμαι αντίθετος, εφ' όσον και η μειοψηφία αυτή σέβεται την πλειοψηφία. Την σέβεται όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε Νίκο,

    Να δώσουμε εδώ ένα παράδειγμα περί πλειοψηφίας και μειοψηφίας και της επιβολής της γνώμης, ώστε να είμαι ξεκάθαρος. Και λέω να «δώσουμε», διότι πιστεύω ότι συμφωνείς. Με το δημοψήφισμα του 1974 (του μοναδικού που έγινε στην «δημοκρατική» Ελλάδα!), το 70% των πολιτών τάχθηκε υπέρ της αβασίλευτης δημοκρατίας. Εντούτοις, αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος δεν μπορεί να υποστηρίζει ότι η βασιλευομένη είναι καλύτερη. Δεν (θα έπρεπε να) τον φιμώνουμε λοιδορώντας τον σαν απολίθωμα. Το κάνουμε, δυστυχώς, κι αυτό αποδεικνύει ότι δεν έχουμε δημοκρατική παιδεία. Πόσοι κοροϊδεύουν τον πρώην (όχι «τέως», ως λανθασμένα τον αποκαλούν) βασιλιά, μη σεβόμενοι την μειοψηφία αυτή των οπαδών της βασιλευομένης; Στην Γαλλία, για παράδειγμα, υπάρχουν (ελάχιστοι ακόμη, είναι αλήθεια) οπαδοί της μοναρχίας, είτε βασιλικής είτε βοναπαρτικής. Κανείς δεν τους εμπαίζει.
    Στην Ελλάδα, σε πολλά θέματα έχουμε δικτατορία της πλειοψηφίας επί της μειοψηφίας και ασφαλώς προσπάθεια επιβολής ορισμένων μειοψηφιών επί της πλειοψηφίας. Δεν θα πω για το τελευταίο «όπερ χειρότερο», διότι θεωρώ και τα δύο απαράδεκτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ας ανεβάσουμε λίγο τον πήχη:

    Εφημ. ΣΚΡΙΠ 25/03/1900

    Δείτε την περιγραφή του μαθητικού σκέλους της «πατριωτικής παρέλασης της ΚΕ’ Μαρτίου».


    http://img86.imageshack.us/img86/7061/25031900skriptbo7.jpg



    Πηγη : http://www.nlg.gr/digitalnewspapers/ns/main.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://dimoskopisi.blogspot.com/

    http://dimoskopisi.blogspot.com/

    ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΕΙΘΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ dimoskopisi.blogspot.com ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΑΝ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ

    "ΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ"

    ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

    http://dimoskopisi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή