Δεν πας να ζήσεις στον Μπαρίζνικοφ και την Λαγκούνα να μας αφήσεις ήσυχους;

Διαβάστε το άρθρο Οι απάτριδες της τέχνης (για τους έχοντες πρόβλημα με το έντερο είναι η απαραίτητη η χρηση των οδηγιών του γιατρού τους πριν την ανάγνωση)

το άρθρο το υπογράφει η ...κα Κουναλάκη!
τι μας λέει η συγκεκριμένη κυρία;
εκτός το ότι ξεκινά με την δήλωση του Μαρμαρινού «Είμαι σίγουρα ανθέλληνας και είναι και καμάρι μου»!!!
συνεχίζει σε ένα αχαρακτήριστο άρθρο παραλληλίζοντας όλους όσους νιώθουν πατριώτες με εγκλήματα...και φέρει ως παράδειγμα...
Τους Ιάπωνες πιλότους που βομβάρδισαν το Περλ Χάρμπορ και δήλωναν πατριώτες.
Τους υποστηρικτές του Χίτλερ που δήλωναν πως πολεμούσαν για την πατρίδα
τους Λατινοαμερικάνους δικτάτορες που ανέτρεψαν δημοκρατικά εκλεγμένες κυβερνήσεις από... αγάπη για την πατρίδα.
μέχρι και τους Μπους και Μπλερ που επικαλούνταν τον πατριωτισμό των συμπατριωτών τους για να νομιμοποιήσουν την εισβολή στο Ιράκ.

βέβαια η συγκεκριμένη κυρία μάλλον πρόσκειται στην Ρεπούσιο Σχολή και βλέπει τα πράγματα μονόχρωμα και με "συνωστισμούς"...
γιατί ναι μεν οι αναφορές της είναι αρκετές αλλά είναι πασιφανές πως κόβει και ράβει όπως θέλει με μοναδικό μέλημα να αφορίσει τον πατριωτισμό...
γιατί αν αυτή ξεχνά...τότε εμείς μπορούμε να της θυμίσουμε
πως αναφορές στην πατρίδα είχαν και άλλοι...
αλλά κάποιοι τους ξεχνούν για να προπαγανδίσουν τις ιδεολογικομοδίτικες κοτσάνες τους...
αναφορά στην πατρίδα είχαν και οι Έλληνες το 21...ξέρετε αυτοί με τις ψευδαισθήσεις περί κάμπων...
τελικά όμως τους λευτέρωσαν τους κάμπους...
και στους κάμπους αυτούς φύτρωσαν πόλεις...
στις πόλεις αυτές τώρα κυκλοφορούν εφημερίδες...
και μέσα σε αυτές τις εφημερίδες μπορείτε να γράφετε εσείς τα περισπούδαστα...
Στο όνομα της πατρίδος πολεμήσαν και οι αγωνιστές του 40 και της αντίστασης...μήπως είχαν γαλουχηθεί και αυτοί με ψευδαισθήσεις;
μήπως θέλετε να σας πάμε και εκτός Ελλάδος;...μήπως εκεί θα νιώθετε πιο άνετα...
για πατρίδα διψούν και πατρίδα αναφέρουν και οι Παλαιστήνιοι...
στο όνομα της πατρίδος τους πολεμάνε και οι Κούρδοι...
και μπορούμε να σας απαριθμήσουμε χιλιάδες ακόμη παραδείγματα... που σίγουρα τα ξέρετε αλλά δεν θέλετε να τα ξέρετε!
μήπως θέλετε να σας πάμε και πιο αριστερά να ρθείτε στα νερά σας...ή μάλλον σε αυτά που λέτε πως είναι νερά σας...το "patria o muerte!" σας λέει κάτι;
μάλλον θα σας λέει, αλλά τι να λέμε τώρα; ψιλά γράμματα...
και στην τελική γιατί το μπερδεύετε το θέμα; αφού το πρόβλημα σας δεν είναι η πατρίδα ούτε ο πατριωτισμός...το πρόβλημα σας είναι η Ελλάδα...για αυτό κιόλας ξεκινήσατε το άρθρο σας με την ομολογία πίστης που εκφράζετε για εσας από την αναφορά στον απελευθερωτή της σκέψης και της ανοησίας κο Μαρμαρινό με την ρήση του...."«Είμαι σίγουρα ανθέλληνας και είναι και καμάρι μου»....

καλό θα ήταν βέβαια να ρίξετε και μια ματιά στο λεξικό
να δείτε τι σημαίνει "ανθέλληνας"
τουλάχιστον τι σημαίνει τώρα...
γιατι στην χώρα που βρισκόμαστε οι διάφοροι θολοκουλτουριάρηδες έχουν ισοπεδώσει τα πάντα..και μαζί με αυτά έχουν αντιστρέψει και τις έννοιες...
και τώρα πλέον..δεν λες κλοπή...το ωραιοποιείς και λες απαλοτρίωση....δεν λες εμπρησμός και φασιστικές αντιλήψεις...το ονομάζεις δράση...
έτσι και με το "ανθέλληνας" μπορεί αύριο-μεθαυριο να το αλλάξετε και αυτό και ξαφνικά να θεωρείτε ο έξυπνος, ο μοδάτος, ο θολοκουλτουριάρης, ο δήθεν...

προς το παρόν όμως είναι ....
χαρακτηρισμός για κπ. (Έλληνα ή ξένο) που διάκειται ή που ενεργεί εχθρικά προς τους Έλληνες, που βλάπτει τα συμφέροντά τους.
τι περίμενετε να σας πούμε για αυτό; μπράβο που δηλώνετε ανθέλληνες;...
και ανθέλληνες δηλώνετε...και σαν ανθέλληνες γράφετε...και αφού το δηλώνετε και το γράφετε...η απορία είναι εύλογη...πράτετε και σαν ανθέλληνες; και αν ναι;; που και πως;;;(Εδώ σε θέλω πέρδικα που περπατάς λεβέντικα)...

γιατί σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα που δεν είναι μπανανία...αυτούς που χαίρονται και ομολογούν κάτι τέτοιο δεν θα τους είχαν ούτε για φτύσιμο...
παρόλα αυτά εμείς θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε "Καθημερινή" γιατί θεωρούμε πως είναι ακόμη εφημερίδα...εκτός αν αποφασίσουν να σας δώσουν περισσότερο χώρο...οπότε θα την αγοράζουμε μόνο για ψυχαγωγικούς λόγους...

** και επειδή στο τέλος αναφέρετε πως "Πατρίδα των σημερινών «ανθελλήνων», που συνήθως είναι περισσότερο πατριώτες από τους πατριδοκάπηλους, είναι τα σώματα του Μιχαήλ Μπαρίσνικοφ και της Αννα Λαγκούνα"
δεν πάτε να ζήσετε εκεί να μας αφήσετε ήσυχους;...και άστε εμάς να ζούμε στους κάμπους!

29 σχόλια :

  1. Και όλα αυτά από την Καθημερινή.
    Φαντάζομαι το μέλλον και ανατριχιάζω. Τι έχουν να τραβήξουν οι Έλληνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poly kalo! xesthka sto gelio, mipos na to allaze to onoma h arthrografos kai na to ekane roba?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε παιδιά η κυρία μήπως έχει συγγένεια με τον Κουναλάκη του Τσίριζα;Ρωτάω!
    Αν είναι έτσι φυσικό είναι να σκέφτεται και να γράφει έτσι!!!!.
    Για κάτι τέτοιους τόχε πει ο Κολοκοτρώνης:"φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".Όπως γνωρίζετε το ρήμα προσκυνώ,εννοεί συμπεριφέρομαι και προσομοιάζω σε κύονα δηλαδή σε σκύλο.Ο Κολοκοτρώνης λοιπόν τους προδότες τους έλεγε σκυλιά!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "οι Ιάπωνες πατριώτες που βομβάρδισαν το pearl harbor"!!! XAXAXAXAXAXA!!!! Οι Έλληνες πατριώτες που πολέμησαν τους Ιταλού φασίστες, οι Έλληνες επαναστάτες που ξεσπίτωσαν τους Γερμανούς στην κατοχή.. ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Α ρε κουναλάκενα.. I love USA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά είναι κόρη του Πέτρου Κουναλάκη. Ρίξτε μια ματιά εδώ:

    http://zeitgeist-gr.blogspot.com/2008/07/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια απλή ερώτηση ξεβρακώματος, σε όλους αυτούς:
    ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΣΤΟΝ "ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ 10 ΗΜΕΡΩΝ", ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ή ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ "ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ" ΔΗΛΩΝΑΝ.
    Κάναμε φίρμα την Ξένια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H KYPIA EINAI XΩNI OΠΩΣ KAI H ΠOYΣTAPA O MΠAPIΣNIKΩΦ,ΓIAYTO ΘEΛEI NA EINAI MEPOΣ TOY ΣΩMATOΣ TOY,ΠPOΦANΩΣ H KOΛOTPYΠIΔA TOY.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔIABAΣATE ΓIA TO AΛΛO TΣYPIZAIO XΩNI ΠOY EKANE EΠEPΩTHΣH ΓIA TO MEΓEΘOΣ TOY ΣTPATOY MAΣ &TΩN AMYNTIKΩN ΔAΠANΩN KAI THN EΠIΔPAΣH ΠOY ΘAXEI ΣTHN TOYPKIA OTAN ΘA TOYΣ MIΛAME ΓIA ΦIΛIA&EIPHNH.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη γελάτε καθόλου, αυτή είναι η επίσημη ιδεολογία του Ελληνικού κράτους και της θύελλας που έρχεται και θα μας σαρώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. TO ONOMA TOY KOΛOY EINAI Π.KOPOBEΣHΣ G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EGW PANTWS TOUS ESTEILA ENA XEXESTHRIO EMAIL. OXI PWS KANEI KAMIA DIAFORA, ETSI GIA TO GAMWTO KAPOIOS PREPEI NA ANTIDRASEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Ο πατριωτισμός χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει μία ψευδαίσθηση κοινού συμφέροντος, που υποτίθεται ότι έχουν όλοι οι κάτοικοι μιας χώρας"

    Υπάρχει τεράστια απόσταση μεταξύ της φυσιολογικής αγάπης που νιώθει ένας φυσιολογικός άνθρωπος για τον τόπο που γεννήθηκε και μεγάλωσε και για τις παραδόσεις του, και της ψευδαίσθησης του ομογενούς έθνους-μονιμα θύματος- ,που οι εχθροί του και οι γειτονες του θελουν να το κατασπαράξουν και να αλλοιωσουν την ταυτότητα του. Καποιοι μαλιστα μεσα στον παροξυσμό ανασφάλειας που τους διακατεχει, αναπαράγοντας συνεχως στο μυαλο τους θεωρίες συνομωσίας, έχουν παει ένα βήμα παρακάτω και αναπτυσουν έναν ψυχολογικό μηχανισμό άμυνας: φαντασιωνοται ότι πάντα το έθνος στο τέλος νικάει και σώζεται από τα υπερόπλα εξωγήινων και μυστικές ομάδες.

    Γι αυτό αγαπητοι μου πατριώτες, χαλαρώστε και ακούστε και μια άλλη άποψη. Μπορεί να μη συμφωνείτε, αλλά μην κατατάσετε τοσο εύκολα τους άλλους ανθρώπους στους εχθρούς σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. gemise i kinonia kobleksikous antikinonikous filotomaristes kai kaloperasakides ebleoi imimathias kai simferontologias xoris aksies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. PE 10.47 OI ΣΦAΓEΣ TΩN EΛΛHNΩN AΠO TOYΣ TOYPKOYΣ,TOYΣ NAZI,TOYΣ BOYΛΓAPOYΣ,TOYΣ ΓKEKHΔEΣ,TOYΣ ΠEPΣEΣ KAI ENA ΣΩPO AΛΛOYΣ EINAI ΨEYΔAIΣΘHΣEIΣ &OPAMATA?ΣTAMATA NA KAΠNIZEIΣ TIΣ KAΛTΣEΣ ΣOY ΠPOKAΛEI BΛABEΣ ANEΠANOPΘOTES.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θαύμασα τον εαυτό μου με την υπομονή που τελικά αποδείχτηκε ότι έχω!!! Διάβασα ολόκληρο αυτό το συνοθύλευμα ασυναρτηριών που η... πως την λένε (δεν την θυμάμαι και αφού συμβαίνει αυτό τότε έχω βελτιωθεί σαν άνθρωπος που αποφεύγει να θυμάται μηδενικά) αποφάσισε να τοποθετήσει με τόση "μαεστρία" σε ένα κομμάτι χαρτί. Πρέπει να μάθει ότι ένα καλό μαγείρεμα θέλει και τα ανάλογα υλικά. Και δυστυχώς, τα σκουπίδια που χρησιμοποιεί δεν πρόκειται ποτέ να της βγάλουν κάτι καλό. Και τέλος, μία ερώτηση προς όλους: Πόσο καιρό λέτε να έχει να νιώσει "χαρά"; Αν την ένιωσε ποτέ, βέβαια. Και μην μου πείτε ποιά χαρά; Καταλαβαίνετε, αυτή που νιώθει κάθε γυναίκα όταν νιώθει και είναι γυναίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ ανωνυμο 11:29

    όχι οι σφαγές των αρχαίων Ελλήνων από τους πέρσες δεν ειναι ψευδαίσθηση, όυτε και οι σφαγές των Περσών από τους Έλληνες(ασχετα με το ποιος επιτέθηκε πρώτος). Είναι ιστορία.
    Ψευδαίσθηση όμως είναι να πιστεύεις ότι κατά την προέλαση των Περσών, το ηρωικό έθνος των Ελλήνων αντιστάθηκε με ομοψυχία, και ότι η αθάνατη ελληνική ψυχή έκανε το θαυμα της.
    Αν διαβασεις το μεγάλο Ηροδοτο θα καταλάβεις ότι πολλές πόλεις-κράτη πολέμησαν στο πλευρό των περσών, και ότι πάντα το κίνητρο είναι άλλο και δεν είναι η "εθνική ομοψυχία". Αυτά τα περι εθνικής ομοψυχίας και αναλλοίωτου και ιστορικά συνεχούς έθνους μέσα στους αιώνες, είναι παπαριές για σχολικές γιορτες της χούντας.

    Και βέβαια υπήρξαμε και θύτες (όχι όσο οι Τουρκοι είναι αλήθεια) και όχι μόνο μια ζωή θύματα που μας καταπιέζουν και μας εκμεταλεύονται.
    Πως νομίζεις ότι κατακτήσαμε τη Μακεδονία πχ., με λουλούδια; Με όπλα την κατακτήσαμε, και καλά κάναμε, γιατί έτσι γινόταν τότε, και έτσι μπορέσαμε να στήσουμε ένα κράτος όπου μαζεύτηκαν οι διάσπαρτοι ανά τη Μεσογειο Έλληνες. Αλλά αυτά τελειώσανε, αυτό πρέπει να καταλάβετε. Πάμε για άλλες κοινωνίες,όπου ο άνθρωπος θα εχει δικαιώματα ανεξάρτητα από την καταγωγή του. Και προς τα 'κει πρέπει να είναι η κατευθυνση της κοινωνίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 12.23 AN ΔEN ΣOY APEΣOYN OI ΠEΠOIΘHΣEIΣ THΣ ΠΛEIOΨHΦEIAΣ TΩN EΛΛHNΩN(ΔHMOKPATIA) KANTH ΓIA ANEKTIKOTEPEΣ KOINΩNIEΣ(TOYPKIA,IPAN,ΣKOΠIA k.a)EΔΩ ΘEΛOYME KOINH TAYTOTHTA&IΣTOPIA ΓIATI ETΣI MAΣ APEΣEI.NAXHΣ AΠOΨH AΛΛA NA MHN ΞEXNAΣ OTI EIΣAI MEIOΨHΦIA &ΠPEΠEI NA ΣEBEΣAI THN ΠΛEIOΨHΦIA ΠOY XAPIΣ ΣTIΣ ΘYΣIEΣ THΣ YΠAPXEìΣ ΣHMEPA &MΠOPEIΣ NAXEIΣ EΛEYΘEPH ΓNΩMH.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. OI ΠEPΣEΣ,OI TOYPKOI,OI NAZI,OI BOYΛΓAPOI k.a ANEKTIKOI MAΣ HPΘAN EΔΩ.EMEIΣ HMAΣTAN EΔΩ(DNA MYKHNΩN) AΠO ΠAΛIA AYTOI ΠPOΣΠAΘHΣAN NA MAΣ AΦANHΣOYN.ΘEPMOΠYΛEΣ,KOYΓKI,MANIAKI,APKAΔI,MEΣOΛOΓΓI,ZAΛOΓΓOΣ AYTOI OI ANΘPΩΠOI ΘYΣIAΣTHKAN ΓIAYTA TA XΩMATA,ΓIA THN ΓΛΩΣΣA TOYΣ &OΛA OΣA TOYΣ ENΩNAN &ENΩNOYN EMAΣ ΣHMEPA.EΓΩ ΔEN ΘEΛΩ NAMAI ΦIΛOΞENOYMENOΣ ΣTO ΣΠITI MOY.ΔE MAΣ NOIAZEI TI EINAI TO UK,USA,NIGERIA k.aG AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. KAI ΠΩΣ ΘA ΔIΩXNAME TOYΣ TOYPKOYΣ & TOYΣ BOYΛΓAPOYΣ AΠO THN MAKEΔONIA AN OXI ME TA OΠΛA?ME ΓΛAΔIOΛEΣ?ñ HTAN OI OYNNOI &OI MOΓΓOΛOI OI APXIKOI KATOIKOI KAI EMEIΣ OI EIΣBOΛEIΣ?G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε μου 12.23:

    Έχεις δίκιο άλλες εποχές τότε, άλλες εποχές τώρα. Έχεις δίκιο ότι καταφεύγουμε στην συνομοσιολογία κλπ. Αλλά έχουμε κάποια δεδομένα:

    -Οι τούρκοι κάνουν πόλεμο στο Ιράκ επειδή ...μπορούν. Ποιος μου λέει λοιπόν ότι δε θα έκαναν το ίδιο αν δεν υπήρχε ο ελληνικός στρατός, όσο εξοπλισμένος είναι σήμερα (το λέω γιατί ζητάνε μείωση των εξοπλιστικών προγραμμάτων)

    -Εσύ στη ζωή σου θα έκανες παρέα με έναν τραμπούκο που δέρνει όποιον μπορεί; Εγώ πάντως όχι! Άρα πως μιλάμε για ελληνοτουρκικές φιλίες; Δεν υπάρχει περίπτωση! Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι μακριά και "αγαπημένοι" που λένε... Ο καθένας να κοιτάει τη δουλειά του...

    -Το ότι υπάρχει ανθελληνική προπαγάνδα από πληρωμένους (εκ δυσμάς) ανθέλληνες το δέχεσαι; Αν δεν το δέχεσαι να στο αποδείξω. Αν το δέχεσαι, φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι η κουνέλα ανήκει σε αυτήν όπως και ο πατέρας της... (το ξαναγράφω δες εδω: http://zeitgeist-gr.blogspot.com/2008/07/blog-post_10.html)

    -Τέλος όλες οι αριστερο-σοσιαλιστικες πολιτικές δυνάμεις παγκοσμίως προτάσσουν τον πατριωτισμό:
    Στη Βενεζουέλα ο Τσάβες ορκιζόταν με τα λόγια: "Σοσιαλισμός, πατρίδα ή θάνατος!"
    Στην Κολομβία η αριστερά και τα αντάρτικα κινήματα οργάνωσαν την πατριωτική ένωση (Union Patriotica). Αυτό το "περίεργο" φαινόμενο με τον αντιπατριωτισμό των ελληνικών αριστερών κομμάτων, με αυτό τον λαικισμό, πάει πολύ!

    Περιμένω την αντίθετη άποψή σου να το συζητήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ayto poy moy aresei sto greekalert einai pos otan *lalaei* to kanei xoris salio kai ponaei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ zeitgeist-gr

    To πρόβλημα με την Τουρκία δεν εγκειται όυτε στον τουρκικο λαό ούτε στον ελληνικό. Για αυτό και μεταξύ των λαών μπορεί να αναπτυχθεί φιλία. Το πρόβλημα έγκειται στο Τούρκο εθνικιστή (ο τραμπόυκος που λες) και στο κατα πόσο αυτός επηρεάζει την τουρκική εξουσία. Αντίστοιχα βέβαια και στον ελληνα εθνικιστή . Άρα το πρόβλημα των λαών είναι ο εθνικισμός και αυτό πρεπει να ξεπεραστεί. Όσο ο έλληνας εθνικιστής βλέπει ΜΟΝΟ την καταστροφή της Σμύρνης και την εκδίωξη των εκει Ελλήνων και ο Τουρκος εθνικιστής βλέπει ΜΟΝΟ το καψιμο των τουρκικών χωριών από τον ελληνικό στρατό κατά την προέλαση στη Μικρά Ασία, θα νοιώθουν αμφότεροι θύματα και θα μισούν τον απέναντι. Πρέπει να ξεφύγεις από το εθνικιστικό δόγμα "τα δικά μας λάθη, τα δικά τους εγκληματα" και να δεις τα πραγματα πιο ψυχραιμα για να μπορέσεις να ζεις με τον άλλο.

    Όσο για την ανθελληνική προπαγάνδα που λές δεν αμφιβάλω ότι υπάρχει αλλά είναι και αυτό αποτέλεσμα του εθνικισμού. Για να μείνουμε στο ίδιο παράδειγμα, ο Τούρκος εθνικιστής Γκρίζος Λύκος είναι μισέλληνας, γιατί έτσι του μάθανε και γιατί μας βλέπει σαν σύνολο, που πρέπει να νιώθει de facto μίσος για μας αφού είμαστε Έλληνες. Οπότε θα κάνει οτιδήποτε (και ανθελληνική προπαγάνδα) για να μας βλάψει. Οι άνθρωποι όμως που δεν νιώθουν μίσος για τον αλλόδοξο, δεν είναι απαραίτητα λιγότερο πατριώτες από εσένα, και δε θα έπρεπε να τους καταλογίζεις ως πράκτορες. Εντάξει η ρήση του Μαρμαρινού είναι χοντράδα, και προκλητική για κάποιους, αλλά δεν νομίζω ότι είναι πράκτορας του Σορος και των σοφών της Σιών. Άλλο πραγμα προσπαθεί να σου πει το αρθρο και άλλο αντιλαμβάνεσαι.

    Τέλος δε νομίζω ότι χρειάζεται να αναπτύξω το θέμα της συνδεσης της Αριστεράς με τα εθνικοαπελευθερωτικά κινήματα. Είναι προφανές. Άλλωστε το μεγαλύτερο συγχρονο εθνικοαπελευθερωτικό κίνημα στην Ελλάδα είναι δημιούργημα της Αριστεράς (ΕΑΜ). Αλλά η κοινωνία μας τωρα πια, είναι πιο εξελιγμένη από αυτή της Βολιβίας και της Κολομβίας που πολεμούν ακόμα την αφαίμαξη που υφίστανται από τις Μεγάλες Δυνάμεις. Η Ελληνική κοινωνία είναι πιο μπροστά και η Αριστερά το έχει αντιληφθεί. Σου ξαναλεώ ότι: Πάμε για άλλες κοινωνίες,όπου ο άνθρωπος θα είναι άνθρωπος ανεξάρτητα από την φυλετική καταγωγή του. Και σε αυτό οι εθνικισμοί, οι υπερπατριωτισμοί του μίσους δεν έχουν θέση. Άλλο πραγμα να αγαπάς τον τόπο σου και την παράδοση του, και άλλο να μισείς τα αντίστοιχα του διπλανού σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Μοιάζει σήμερα σχεδόν αφύσικο για ένα νέο άνθρωπο να είναι πατριώτης
    με την κυριολεκτική έννοια της λέξης, να συγκινείται με εθνικά
    σύμβολα, ύμνους και παρελάσεις."

    Ναι,ειναι...φοβερα αφυσικο ακομα και να ψελνεις τον ΕΘνικο Υμνο!Ρε αι στο διαολο μωρη στερημενη που θα μας πεις οτι ειμαστε και "αφυσικοι".Αλλα αφου της δινουν πενα εκει στην καθημερινη καλα κανει.Σταματηστε να τους αγοραζετε για να δουμε μετα σε ποιον θα πουλανε την αθλια προπαγανδα και ανθελληνισμο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣE MAΣ ΔE MAΣ EKANAN ΠΛYΣH EΓKEΦAΛOY ΓIA THN EXΘPIKOTHTA TΩN TOYPKΩN.AYTOI MOΛIΣ ΦANHKAN APXIΣAN TIΣ ΣΦAΓEΣ.TΩPA AYTA ΠOY ΛEΣ ΓIA ΠOΛYEΘNIKEΣ KOINΩNIEΣ(OXI ΠOΛYΠOΛI/KEΣ,TI ΠOΛITIΣMO EXEI TO ZAIP&H OYΓKANTA?)ΔEIXNOYN ATOMO ANΩPIMO ñ ME IΔIAZOYΣEΣ ΣEΞOYAΛIKEΣ ANAΓKEΣ ΠOY MONO ANΘPΩΠOEIΔH made in Kongo EINAI ΠPOΘYMA NA IKANOΠOIHΣOYN.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. PE TI MIΣOΣ EINAI AYTO ΓIA KAΘE TI EΛΛHNIKO?KAI TI ZHΛO ΔEIXNOYN ΓIA NA ΠETYXOYN TON AΦANIΣMO THΣ EΘNIKHΣ MAΣ TAYTOTHTAΣ!EΓΩ ΛEIΠΩ ΣTO EΞΩTEPIKO ΠANΩ AΠO 20XPONIA, EXΩ TAΞIΔEΨEI EKTENEΣTATA Σ'OΛO TON KOΣMO KAI ΣAΣ ΔINΩ TON ΛOΓO THΣ TIMHΣ MOY OTI TETOIA ΦPOYTA ΔEN YΠAPXOYN AΛΛOY.AYTO TO ΦAINOMENO EINAI KAPKINOΣ ΠOY ΠPEΠEI NA IAΘEI TO ΣYNTOMOTEPO.ΔEN ΘEΛΩ NA ΣKEΦΘΩ ΓIA TO TI ENAI IKANOI NA KANOYN ΣE ΠEPIΠTΩΣH KPIΣHΣ.G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. το φρουτακι αυτό
    ισχυει πως είναι κόρη του κουναλάκη
    και φυσικά είναι και αυτή κρατικοδίαιτη αφου δουλεύει σε κρατικό κανάλι
    να προσθέσω πως στο παρελθόν έχει αναφερθει στα blogs ισχυριζόμενη πως τα blogs είναι οι πουτανες του διαδικτυου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Οι άνθρωποι όμως που δεν νιώθουν μίσος για τον αλλόδοξο, δεν είναι απαραίτητα λιγότερο πατριώτες από εσένα"

    Εκεί ακριβώς με κατατάσσω και εγώ. Στους πατριώτες που δεν μισούν κανέναν. Στο έγραψα άλλωστε "μακριά και αγαπημένοι".

    Αλλά το ότι θέλω να υπάρχει έλεγχος στους μετανάστες που έρχονται στην Ελλάδα φυσικά και δεν είναι ρατσιστικό εθνικιστικό κλπ. Θέλω να έρχονται τόσοι που δε θα απειλήσουν τη δημογραφική ανατροπή. Δε θέλω κάποια στιγμή να είναι 10 εκατ Έλληνες και 10 εκατ Αλβανοί η Τούρκοι κλπ.

    Δε θέλω να είμαι φιλοξενούμενος στον τόπο μου που έγραψε και ένας άλλος. Πόσοι αφήνουν στο σπίτι τους να μπαίνει ο καθένας ανεγξέλεγκτα; Γιατί στο κράτος να μπαίνουν χωρίς έλεγχο;

    Πόσοι θα άντεχαν να ζει η οικογένειά τους μαζί με άλλες 10 οικογένειες σε ένα τεράστιο διαμέρισμα - έστω και χλιδάτο. ΚΑΝΕΝΑΣ. Απλά γιατί η κάθε οικογένεια θέλει το δικό της διαμέρισμα. Έτσι είναι και οι λαοί. Μπορούν να υπάρχουν κάποιοι φιλοξενούμενοι σε κάθε κράτος, αλλά με κάποιο όριο.

    Και από που και ως που τα σύνορα είναι τείχος ανάμεσα στους ανθρώπους; Τείχος είναι οι πολιτικές επιδιώξεις όπως έγραψες και εσύ. Αν υπήρχε φιλία μεταξύ γειτονικών κρατών, ποιο πρόβλημα προκύπτει από την ύπαρξη συνόρων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σχετικο αρθρο:
    http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2008/07/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και η Κουναλάκη και εσείς, διαστρεβλώνετε τη δήλωση του Μαρμαρινού.

    ---

    http://efmag.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

    Τέτοια λέτε – και σας έχουν κατηγορήσει ακόμη και ως ανθέλληνα. Χάζευα τις προάλλες ένα blog στο διαδίκτυο που σας περνούσε γενεές δεκατέσσερις. Πώς απαντάτε;

    Αυτό είναι ανέκδοτο. Στα blog ο καθένας γράφει ό,τι θέλει. Θα πρότεινα όμως στον ανόητο που το έγραψε να διαβάσει Δημητριάδη. Βέβαια, αν ο άνθρωπος αυτός λέει αυτά τα πράγματα θα του είναι αδύνατο να διαβάσει Δημητριάδη. Ίσως πρέπει να του το μεταφράσει η κομμώτριά του. Κοιτάξτε… Απέναντι σε κάτι τέτοιους Έλληνες, είμαι σίγουρα ανθέλληνας και είναι και καμάρι μου.

    ---

    Δηλαδή, λέει πως απέναντι αν κάποιος δεν τον θεωρεί Έλληνα, επειδή δεν του αρέσει το έργο του, τότε τιμή του.

    Εξάλλου, πριν λέει:

    "Από την άλλη, η ευρωπαϊκή παράδοση είναι και ελληνική παράδοση – και ανάποδα. Εγώ δεν θα μπορούσα να τα διαχωρίσω αυτά. Αυτό, βέβαια, μπορεί να ακουστεί ως εθνολατρεία, αλλά δεν έχει καμία υπόσταση."


    Βέβαια, η Κουναλάκη έχει λερωμένο δημοσιογραφικό μητρώο, αφού πιάστηκε να αντιγράφει!

    http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.com/2008/02/blog-post_7846.html


    Γι' αυτό κόβει και ράβει δηλώσεις κατά βούλησιν, μη χάζει ο ΣΥΡΙΖΑ βελόνι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή