Η Πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα μετατρέπεται σε σύμβολο αντίστασης των Ελλήνων!

Ηταν τέτοια η παρουσία του κόσμου που η κυβέρνηση αναγκάστηκε να στείλει εσπευσμένα τον Μαρκογιαννάκη στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα

Δυστυχώς για τους επαγγελματίες αντιρατσιστές το ότι σκεφτονται μόνο για την κονόμα, τους έχει κάνει να κάνουν το ένα λάθος μετά το άλλο.
Με τις καθημερινές απειλές αλλά κυρίως με τα γεγονότα της Τρίτης πετύχαν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που ήθελαν...
αντί να τρομοκρατήσουν και να καταστείλουν τον αγώνα των κατοίκων....
τον ενδυνάμωσαν ακόμη περισσότερο...

Τρανταχτό παράδειγμα αυτό που έγινε σήμερα(9/7/09)στην Πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα....
κανείς δεν το πίστευε...οι περισσότεροι περίμεναν πως ο κόσμος θα είναι πιο μαζεμένος και πως πολλοί δεν θα κατέβουν φοβούμενοι τα χειρότερα....

Η πραγματικότητα όμως τους διεψευσε όλους...
Από τις 6 το απόγευμα και μετά κατευθανε κόσμος από παντού!
τους πολυταλαιπωρημένους κατοίκους της πλατείας ήρθαν να τους στηρίξουν με κάθε μέσο κάτοικοι από πάρα πολλές περιοχές της Αθήνας...
Το θέαμα ήταν απίστευτο....όλες οι γενιές ήταν εκεί...δίπλα-δίπλα...
αγνοώντας τις απειλές των επαγγελματιών αντιρατσιστών πως θα φέρουν τις ορδές αναρχικών και λαθρομεταναστών στην πλατεία....

Κατά τις 9 το βράδυ η πλατεία, οι καφετέριες και όλα τα μαγαζιά της περιοχής ήταν ασφυκτικά γεμάτα από κόσμο που είχαν έρθει να συμπαρασταθούν...
άνθρωποι όλων των ηλικιών από την περιοχή.....παλιοί κάτοικοι....κάτοικοι άλλων περιοχών που θεώρησαν χρέος τους να σταθούν στο πλάι αυτού του αγώνα...
που πλέον δεν έχει μόνο αιτήματα για μια καλύτερη ζωή στην περιοχή...αλλά έχει να αντιμετωπίσει και τους πεμπτοφαλλαγγίτες των εξαρχείων και των επιδοτήσεων...
αγώνας που έχει να αντιμετωπίσει ένα ανύπαρκτο και άβουλο κράτος που είναι έρμαιο ενός νεοταξικού φασισμού που έχει επιβληθεί κυρίως από μια μερίδα κρατικοδίαιτων και βολεμένων ψευτοιδεολόγων...

Αυτή η βροντερή παρουσία ανάγκασε το κράτος να ανασκουμπωθεί και να στείλει εσπευσμένα τον υφυπουργό κο Μαρκογιαννάκη στις 11!!!!! το βράδυ να μιλήσει με τους κατοίκους!

Με το που εμφανίστηκε στην πλατεία ο Υφυπουργός περικυκλώθηκε αμέσως από τον κόσμο που βρισκόταν ακόμη εκεί...
ρωτήθηκε για τους λαθρομετανάστες και απάντησε....προσπαθούμε...θα κάνουμε...θα....
ρωτήθηκε γιατί η αστυνομία έφερε την πορεία των αναρχικών στον Αγιο Παντελεήμονα....και απαντούσε με ερωτήσεις...πότε έγινε αυτό;...που;....
ρωτήθηκε για το δημόσιο κτίριο που βρίσκεται υπό κατάληψη(βίλλα Αμαλίας) από τους αναρχικούς σε μια περιοχή που όλοι λένε πως λείπουν οι χώροι....και ψέλλισε κάτι για αδέσποτους γκαζάκηδες....
με λίγα λόγια...δεν είπε τίποτα..
Ο Υφυπουργός δεν μπόρεσε να υποσχεθεί τίποτα....αλλά για μια ακόμη φορά οι κάτοικοι μετατρέψαν τους ρόλους και υποσχεθήκαν αυτοί...
ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ

συνεχίζεται...

136 σχόλια :

  1. εχω '΄φτιαχτει'' απο προχθες με τη σθεναρή αντίσταση των κατοικων στις ανθελληνικες ορδες παρακρατους και αστυνομιας (δυστυχως ετσι ειναι). απο την αλλη βδομαδα θα κατεβαινω και γω στην πλατεια οσο πιο συχνα μπορω. Ας γινει το συμβολο της νεας εθνικης αντιστασης. Χωρις κομματικες παρωπιδες. Μπραβο στους αγωνιζομενους ελληνες κατοικους του αγ. Παντελεήμονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν έχω σχέση με το κέντρο της Αθήνας αλλά χαίρομαι πάρα πολύ με τον αγώνα των κατοίκων. Επιτε΄λους βρεθήκαν κάποιοι που αντιδρούν και κυρίως κάποιοι που δεν έχουν σχέση με κόμματα.

    Παράκληση να βγάζετε ανακοινώσεις για το ποιές ημέρες χρειάζονται βοήθεια οι κάτοικοι να μπορεί να έρθει και αλλος κόσμος από άλλες περιοχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο σε ολους οσους αντιστεκονται στο συνοθυλευμα ανθελληνικων καθαρματων στον Αγιο Παντελεημονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωπος τα εξωγαμα του Soros οργανωνονται, κυριως μεσα απο το διαδικτιακο χοιροστασιο του athens.indymedia ετσι και εμεις πρεπει να οργανωθουμε καταλληλα, για να απανταμε στους τραμπουκους. Θεμα σωστης οργανωσης ειναι...
    Απο εκει και περα τα πραγματα θα παρουν την σωστη τους πορεια αρκει να ειμαστε ολοι μαζι ενωμενοι σαν μια γροθια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΑΣΠΟΝΔΥΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ Τ ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.


    ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
    ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο "άγιος" σήμερα ήταν όπως την δεκαετία του 80
    Τα σκαλάκια και το τειχάκι όπως το λέγαμε παλιά ήταν γεμάτα πιτσιρικαρία
    Εχω φύγει εδώ και 11 χρόνια και πίστευα πως αν ερχόμουν δεν θα έβρισκα κανένα γνωστό γιατί οι περισσότεροι εχουν μετακομίσει οπως εγώ, αλλά βρήκα ένα κάρο φίλους από τα παλιά.
    μην μασάτε σε τίποτα
    αυτό που είδα σήμερα με έκανε να νιώσω άλλος άνθρωπος
    από εδώ και μπρός αρχίζω να ξαναπιστεύω στο μεγάλειο της Ελληνικής ψυχής, αργούμε να ξυπνήσουμε αλλά όταν το κάνουμε δεν σταματάμε πουθενά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eξω απο τις γειτονιες μας παλιοτομαρα των Εξαρχειων. Ο Αλαβανος να παρει στο σπιτι του τους λαθρομεταναστες.
    Μπραβο στους Ελληνες κατοικους του Αγιου Παντελεημονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελληνες ολοι μια γροθια. Οι γειτονιες ειναι δικες μας οχι του ανθελληνικου συριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. etsi opos hmastan shmera oi aplytoi oyte ston xarth den tha tolmoysan na doyn ton agio pantelehmona

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τσακιστε τους απλυτους, τσακιστε τα ανθελληνικα καθαρματα του soros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. to ebale to press
    http://press-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_9748.html
    balte kanena sxolio kai ekei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απλυτοι σα περιμεναμε και δεν ηρθατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ''αργούμε να ξυπνήσουμε αλλά όταν το κάνουμε δεν σταματάμε πουθενά''

    ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ pdalton

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το αστείο είναι ότι μιλάνε για δήθεν κατοίκους, ενώ για τα πάρκα στην Κύπρου και στην Ζωοδόχου Πήγης μούγγα. Που κάθε τρεις και λίγο βγάζουν οι άπλυτοι κάλεσμα στην σελίδα τους τους για να κατέβει κόσμος για "αλληλεγγύη". Αν ήταν να μαζεύονταν κάτοικοι θα έβγαιναν με την ντουντούκα στα στενά και δεν θα έκαναν κάλεσμα στο ίντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο φασισμός δε θα περάσει, ξυπνήστε επιτέλους. Στη Γερμανία είναι παράνομο οτιδήποτε έχει να κάνει με ναζί, θα έπρεπε να γίνει σε όλη την Ευρώπη αυτό. Οι περισσότεροι από εσάς είστε αγράμματοι φανατισμένοι από τους γονείς σας ή δε ξέρω εγώ από που. Όλα τα προβλήματα μας (παιδεία, υγεία, φτώχεια, ανεργία, διαφθορά, δρόμοι καρμανιόλες κλπ)τα έχουμε λύσει σα χώρα κ το μόνο που μας μένει είναι οι μετανάστες. Αλλά τόσο τούβλα είστε που δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό θέλουν να ασχολείστε με τους μετανάστες όσο περνάνε φόρους, νόμους κλπ κ σεις κοιμάστε όρθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όποιος δεν θέλει να γεμίσει ανεξέλεγκτα η χώρα με λαθρομετανάστες είναι ναζί; Τί λες ρε ηλίθιε... Ρατσιστής είσαι εσύ που θεωρείς όσους διαφωνείς αγράμματους και φανατισμένους. Γιατί τρως κόλλημα με τους αγράμματους όμως; Αυτοί δεν έχουν θέση στην "δημοκρατία" που ονειρεύεσαι;
    Όσο για την υπόλοιπη Ευρώπη που λες, θα σου πω ότι σε ΚΑΜΙΑ χώρα δεν υπάρχει Πανεπιστημιακό Άσυλο για τους ψευτοεπαναστάτες του είδους σου. Θέλετε να σας προσφέρουν άσυλο και να να θέσουν εκτός νόμου όσους διαφωνούν. Τί σκατά επανάσταση θα κάνετε τότε; Κακόμοιρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Ανωνυμε"(ως συνηθως) του σχολιου των 9.53 σ'ευχαριστουμε που μας "ανοιξες" τα ματια,που μας "ξεγυμνωσες" τον φανατισμενο και αγραμματο εαυτο μας,"ανωνυμε" αντιρατιστη,προστατη των αδυναμων και των καταπιεσμενων,συγχρονε "Ζορο","Γιαννη Αγιαννη" εσυ των Αθλιων της εποχης μας αντε και γαμ.σου παλιοπροδοτη,δοσιλογε,απλυτε,δειλε,απατριδα,ξενολαγνε,πιθανον και ομοφυλοφυλε χωσου στην σκατωμενη τρυπα σου και βγαλε τον σκασμο.
    Εδω ειναι ΕΛΛΑΔΑ ρε και κουμαντο κανουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ,σ'οποιον του αρεσει αλλιως RAUS,RAUS τα σπιτια ΜΑΣ,απο τις γειτονιες ΜΑΣ,απο την χωρα ΜΑΣ.
    Δεν θα χαθει η Ελλαδα,επειδη θελει η μανα σου-και απ'οτι καταλαβαινω κι εσυ φιφι-να βουλιαξει απο λαθρομεταναστες,για να βρισκει ευκολα γκομενο.
    Αντε και πολυ ασχοληθεικα μαζι σου χαμενε.
    Απο την Μακεδονια στελνω τους αγωνιστικους χαιρετισμους μου σ'ολους εκεινους που εδωσαν αυτες τις ημερες αυτον τον συγκλονιστικο αγωνα για να μην πεσει,εστω κι αυτο το μικρο κομματι Ελληνικης γης,στα χερια των μισθοφορων της "κοκκινης" τρομοκρατιας.
    Αδερφια σας θαυμαζει ολη η Ελλαδα,γραψατε ιστορια,ολοι μαζι οι Ελληνες μπορουμε να τα καταφερουμε ενωμενοι και αποφασισμενοι.
    Και μην ξεχνατε,ο γενναιος πεθαινει μια φορα,ο δειλος καθε μερα...
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
    ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ενω εσυ που δεν εισαι φασιστας και δεν εισαι φανατισμενος και εισαι και γραμματιζουμενος με τι ασχολεισαι δηλαδή? γιατι σε καιει τοσο το προβλημα με τους μεταναστες και δεν ασχολεισαι με τα σοβαρότερα της παιδειας κτλ? μηπως εσυ ασχολεισαι και επαγγελματικα, εχεις ιδρύσει και μκο και παιρνεις επιδοτήσεις για το παντεσπάνι σου και το παιζεις υπερ-ανθρωπιστής στις πλάτες του εθνους? φάσκεις και αντιφάσκεις παρα-μορφωμένε νεοναζί του σόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΔΟΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΑΠΕΛΑΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΙΑΤΕΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα.Πρέπει επιτέλους να πάψουμε να επηρεαζόμαστε από τους πληρωμένους αναρχοαριστερούς και αντιρατσιστές. Στόχος τους είναι η διάλυση του κοινωνικού ιστού. Η απάντηση μας θα είναι μαζική συμμετοχή,μακριά από κόμματα και ψευτοιδεολογίες. Ο Συφερτός του Σύριζα και των ψευτοοικολόγων ασχολείται μόνο με την καταστροφή της Ελληνικής συνείδησης. Τα ανθρωπιστικά τους ιδεώδη αρχίζουν και τελειώνουν μόνο όταν πρόκειται για λαθρομετανάστες.Για αυτούς οι Ελληνες δεν έχουν δικαιώματα είναι απώς ρατσιστές και μισαλλόδοξοι.Ηρθε όμως η ώρα η πλειψηφία των Ελλήνων να δείξει τη δύναμη της και να βάλει τους πληρωμένους άεργους ψευτοιδεολόγους στη θέση που τους αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οχι λοιπον στους μπραβους και προστατες επι πληρωμη των λαθραιων και της δημοκρατιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλά είστε για γέλια ειλικρινά. Ας τα πιάσω απ'την αρχή: ανώνυμε 10.20 εγώ δε μίλησα πουθενά για άσυλο μάλλον δε διαβάζετε καν τι λέει ο άλλος απλά αρχίζετε κ βρίζετε. Εγώ είπα ότι πρέπει ο ναζισμός να είναι παράνομος όπως στην Γερμανία. Επίσης δεν είπα πουθενά ότι οι αγράμματοι πρέπει να πεθάνουν, εννοώ ότι εσείς οι πατριώτες απ'οτι βλέπω απ'τα γραπτά σας δεν ξέρετε καν ορθογραφία κ δεν ασχολείστε καν με τα σοβαρά προβλήματα της χώρας παρά μόνο με το μίσος σας προς κάθε τι ξένο. Α κ δε ζητάω άσυλο από κανέναν btw.
    ανώνυμε 10.37 κ εσύ ως "ανώνυμος" υπογράφεις τότε πως κράζεις εμένα; Εσύ γιατί δε βάζεις όνομα λοιπόν; Επίσης δε σε έβρισα ούτε μίλησα για τη μάνα σου, από κει κ μόνο φαίνεται το επίπεδό σου. Επίσης γέλασα με το ότι με θεωρείς άντρα κ ομοφυλόφιλο. Είμαι γυναίκα κ straight λυπάμαι που σου χαλάω την φαντασίωση. Κ η μάνα μου έχει πεθάνει οπότε δε νομίζω να ψάχνει γκόμενο στον άλλο κόσμο. Ζήτω η Ελλάς λες. Ποιά Ελλάς; Των πολιτικών που έχουν κατακλέψει τα πάντα; Τα ταμεία που σε λίγο καιρό δε θα χουν να δώσουν συντάξεις; Της ανύπαρκτης παιδείας, υγείας, δικαιοσύνης; Που αν είσαι φτωχός κ χωρίς πλάτες είσαι καταδικασμένος σε 1 ζωή φυλακή μπροστά σε ένα χαζοκούτι; Γι' αυτή την Ελλάδα ζητωκραυγάζεις;
    Ανώνυμε 10.39 απλά λέω ότι δεν είναι λύση η βία, ο φανατισμός κ το μίσος σε καμία περίπτωση. Ας δούμε ότι είναι κ αυτοί άνθρωποι που κάνουν όλες τις κωλοδουλειές. Εσύ αλήθεια θα πήγαινες να μαζέψεις φρούτα ή ελιές ή να μαζέυεις σκουπίδια κλπ; Δε νομίζω. Όσο για τις επιχορηγήσεις δεν έχω καμία σχέση, είμαι ιδιωτική υπάλληλος κ ζω με 1 μισθό πληρώνοντας ενοίκιο, δεη, ευδαπ, κοινόχρηστα κ το φαι μου κ συνήθως τέλος του μήνα δεν έχω μια κ δεν έχω κ κανέναν να μου δώσει κ σ'αυτό δε νομίζω ότι φταίει κανείς μετανάστης. Οπότε δεν είμαι βολεμένη σαν μερικούς που είτε μένουν ακόμα με τους γονείς τους κ έχουν μηδέν έξοδα ή μένουν μόνοι αλλά πέφτει επιδότηση απ'τη μαμά κ το μπαμπά κάθε μήνα για το ενοίκιο. Αν διαβάσεις τι έγραψα θα δεις ότι μιλάω για τα προβλήματα της χώρας. Κ αυτός ο σορος δε ξέρω ποιος είναι λυπάμαι. Δεν ανήκω σε καμία παράταξη κ αρνούμαι να ψηφίσω όλα αυτά τα καθίκια που δεν ξέρουν τι έχουν απο φράγκα. Το θέμα δεν είναι να ψηφίζεις συριζα, το θέμα είναι να μην ψηφίσεις κανέναν 100% αποχή εκεί να δεις τι θα πάθουν. Κ επιτέλους ασχοληθείτε κ διεκδικήστε όλα αυτά που πρέπει να έχουμε: αξιοπρεπή διαβίωση, καλύτερους μισθούς + συντάξεις, καλύτερη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, καλύτερα σχολεία + δασκάλους, καλύτερους δρόμους, καλύτερες δημόσιες υπηρεσίες, λιγότερη γραφειοκρατία κ επιτέλους ανακατανομή του πλούτου. Δε μπορεί η κάθε Αγγελοπούλου κ Βαρδινογιάννη να έχει 30.000.000 περιουσία κ εγώ να ζω με 700 ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Αντιρατσίστρια" των 12:27΄ καλή βάρδια. Απογευματάκι είσαι σήμερα? Χαιρετίσματα στην Κουμουνδούρου και στα νεοταξίτικα αφεντικά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε 12:27΄ γιατί δεν ζητάτε από τους ιδεολογικούς σας καθοδηγητές που είναι ματσωμένοι (αλαβάνος, τσίπρας κ.α.) να τσοντάρουν για τη φτωχολογιά (έλληνες και ξένους);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ
    ΣΤΟΝ
    ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητή ανώνυμη,άν δέν θεωρής(αυτό τό η στήν κατάληξι δέν είναι καθόλου ανορθόγραφο,σέ διαβεβαιώ)ότι οί λαθρομετανάστες είναι τό υπ'αριθμόν 1 πρόβλημα τής πατρίδος,τότε έχεις IQ ραδικιού,εάν δέν είσαι έκ τού πονηρού.
    Τί διάβολο!δέν γνωρίζεις τόν Κύριο Σόρο;Δέν γνωρίζεις ποιοί φιάχνουν ΜΚΟ;Δηλαδή μάς δουλεύεις!Τούς αποκαλείς μετανάστες ,ενώ είναι λαθραίοι τού κερατά,καί σάν τέτοιοι,έχουν 1 μόνο δικαίωμα,νά απελαθούν όσο πιό γρήγορα γιά τό καλό όλων μας καί ιδίως γιά καλό δικό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ είπα ότι πρέπει ο ναζισμός να είναι παράνομος όπως στην Γερμανία.......

    Εξυπνε εγκαθετε,για αυτο να πας να μιλησεις με τους Γερμανους.Οχι με αυτους που ζουν στην Γερμανια αλλα με Γερμανους.Να δεις την καταπιεση που υφιστανται απο εναν νομο που επιβληθηκε ξερεις καλα απο που.
    Αλλα αυτο με την Ελλαδα δεν εχει καμμια σχεση.Οι λαθραιοι να φυγουν.Αν θελεις εσυ και οι ομοιοι σου να τους παρετε σπιτια σας και να τους παντρεψετε με τις αδελφες σας για να δημιουργησετε καινουργια ρατσα,τυπου αφροαμερικανων,αυτο ειναι μια αλλη υποθεση.Εμεις δεν τους θελουμε.Οχι μονον αυτους,αλλα και τους αλλους που μας επεβαλλε ο Πακης και ο καθε δοσιλογος της νεοελληνικης ιστοριας.Αλλα τελος παντων καποιοι εκ των πραγματων κακως,Ελληνοποιηθηκαν.Οι λαθραιοι να πανε στα σπιτια τους.Και σεις μαζι με τους συνυπευθυνους να την κανετε σιγα σιγα γιατι τα πραγματα θα αλλαξουν.Ηδη αλλαζουν αλλα οταν πραγματι αλλαξουν δεν θα σας αρεσει καθολου.Οι μειοδοσιες εχουν και κακα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οί παράνομες Ελληνοποιήσεις ανακαλούνται,όταν ό καιρός έρθη.
    Ανώνυμη,νά μάθης τί σημαίνει φασισμός-ναζισμός καί μετά θά τόν ανακαλύψης στούς υποστηρικτές τών λαθρομεταναστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμη "αντιρατσίστρια", εσύ γιατί μίλησες για ναζίσμό; Τί σχέση έχει με την ανάρτηση για τον Αγ. Πανελεήμονα; Επειδή οι κάτοικοι δεν αντέχουν την καθημερινή υποβάθμιση της ποιότητας ζωής, είναι ναζί;
    Τα περί ορθογραφίας άστοχα. Στα 15 posts πριν το δικό σου, βλέπω 3 ορθογραφικά λάθη και ότι μερικοί γράφουν χωρίς τόνους. Που είδες ότι δεν ξέρουμε "καν ορθογραφία";
    Ιδιωτική υπάλληλος και 12:00 κάθεσαι γράφεις σχόλια εδώ μέσα; Χαλάρωσε και ο ιδιωτικός τομέας. Εκτός αν δουλεύεις σε εργοστάσιο και είσαι απογευματινή που δύσκολο το κόβω. Δεν είσαι καμία αγράμματη. Ίσως να έχει δίκιο ο παραπάνω για βάρδια στην Κουμουνδούρου.
    Οι κάτοικοι στον Αγ. Παντελεήμονα για την αξιοπρεπή διαβίωση που λες αγωνίζονται. Δεν ξύπνησαν μια μέρα και είπαν να κυνηγήσουν λαθρομετανάστες. Έφτασε η κατάσταση στο απροχώρητο για αυτό ξεσηκώθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ρε αφου σας πειραζουν οι λαθρομεταναστες γιατι δεν τα βαζετε με τους εργοδοτες που τους παιρνουν στη δουλεια; οι περισσοτεροι ερχονται εδω για δουλεια. που ειναι ο ελεγχος στην εργοδοσια οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΑΣ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ

    ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. τοτε ρε εγερσης γιατι δεν τα βαζεις με τους εργοδοτες; ή μηπως τα βαζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπήκε και στο altermedia

    http://gr.altermedia.info/?p=2821

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητή ανώνυμη,
    δεν γνωρίζω τί γνωρίζεις για την Γερμανία για την οποία μιλάς με τόση αυτοπεποίθηση. Επίσης δεν ξέρω τί εννοείς λέγοντας ότι ο ρατσισμός θά 'πρεπε να είναι παράνομος(!). Πώς μια νοοτροπία μπορεί να κηρυχθεί παράνομη, περιμένω να μας το πεις. Απ' όσο ξέρω παράνομες μπορούν να θεωρηθούν μόνο συγκεκριμένες πράξεις. Τί θα απαγορέψει το κράτος ακριβώς στον ρατσιστή? Να έχει ρατσιστική ιδεολογία? Ό,τι ιδεολογία θέλει μπορεί να έχει. Το να επιτίθεται σε αλλοδαπούς είναι προφανές ότι είναι παράνομο, όπως είναι παράνομο να επιτίθεται και σε ημεδαπούς.
    Αυτά ήταν μια παρένθεση για να βάλουμε στη θέση τους κάποιους λογικούς συλλογισμούς. Και τώρα το κύριο θέμα. Η αγανάκτηση για τους μετανάστες ΔΕΝ είναι ρατσισμός. Σε αυτές τις ανοησίες που συνθηματικά εξαπολύουν κάποιοι (όπως το πλήθος στα συνθήματα της ντουντούκας, χωρίς ίχνος κρίσης) οφείλουμε να απαντάμε. Κυρία ανώνυμη, στον χώρο όπου γεννήθηκες και μεγάλωσες δεν φύτρωσες όπως τα φυτά. Έχεις πίσω σου ορδές προγόνων, με πολιτισμικά επιτεύγματα κορυφαία για την ανθρωπότητα! Ακόμα και αν στις ημέρες μας έχουμε εξαχριωθεί ως πολιτισμός, παρά ταύτα διαθέτουμε μια πολιτισμική κληρονομιά ως μέγιστο μέτρο αναφοράς. Έναν τρόπο βίου που έχουμε απαρνηθεί μεν αλλά που νοσταλγούμε πολύ συχνά. Αυτά προσπαθούμε να διατηρήσουμε, με νύχια και με δόντια. Αντιστεκόμαστε στην αλλοίωση της ελληνικότητας. Και η ελληνικότητα δεν ήταν ΠΟΤΕ ρατσισμός, γιατί έλληνες δεν είμαστε στα γονίδια, αλλά στον πολιτισμό, κι εν πάσει περιπτώσει αυτόν ακριβώς προσπαθούμε να περισώσουμε. Αν το κράτος μας εξασφάλιζε πραγματική, αληθινή πολιτισμική αφομοίωση των αλλοδαπών δεν θα συνέτρεχε κανένας λόγος, εκτός ίσως από την ανυπόφορη συγκέντρωση πληθυσμού στο κλεινόν άστυ, να τους διώξουμε. Αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ο πολιτισμός μας, οι προτεραιότητές μας, χάνονται, εκβαρβαρίζονται. Σε αυτό αντιδρούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμε δεν κατάλαβες καλά. Δεν τα βάζουμε με τους αλλοδαπούς, τα βάζουμε με το κράτος! Είναι διαμαρτυρία ΓΙΑ τους αλλοδαπούς ΠΡΟΣ το κράτος. Τους αλλοδαπούς τους αγαπάμε. Την ελληνικότητά μας θέλουμε να διατηρήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανοιχτόμυαλός10 Ιουλίου 2009 - 2:07 μ.μ.

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ!!!!!

    ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ ΜΕ 15 ΕΥΡΩ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΣΚΙΖΩ ΜΕ 50 ΕΡΩΠΟΥΛΑ !!!!

    ΑΝ ΦΥΓΟΥΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ
    ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΩ ?? ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ?
    ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΗΔΑΩ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ
    ΜΟΝΟ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ

    ΣΤΗΝ ΠΗΓΑΔΑ ΡΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. νομίζω ότι ο κύκλος των σχολίων μπορεί να κλείσει με τον 2.07

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. νομιζω οτι οποιος δεν τα βαζει με την εργοδοσια ειναι κοτα και ψευτοπατριωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συμπλήρωση προς την αγαπητή ανώνυμη.
    1. Ο ναζισμός στην Γερμανία ΔΕΝ είναι παράνομος. Κανένας νεοναζί δεν διώκεται επειδή έχει ναζιστική ιδεολογία. Διώκεται όταν κάνει βιαιοπραγία ή άλλη παράνομη ΠΡΑΞΗ. Δεν έχεις μάθει ότι κανείς δεν διώκεται για τις ιδεολογίες του?
    2. Με το γερμανικό παράδειγμα εννοείς ότι θα έπρεπε να απαγορευθεί μια διαμαρτυρία για τους αλλοδαπούς? Πότε έγινε κάτι τέτοιο στην Γερμανία? Ξέρεις να μας πεις?
    Τα παραπάνω είναι ακόμη μια επεξήγηση των όσων είπα στο πρώτο μου μήνυμα ότι ρύθμιση νομική για την απαγόρευση ιδεολογιών ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό που είπες συνεπώς περί παρανομίας του ναζισμού ή του ρατσισμού δεν θα ήθελα να το σχολιάσω.

    Όπως λοιπόν δεν σχολιάζω εγώ αυτό που είπες, καλόν θα ήταν να μην σχολιάζεις κι εσύ, χωρίς επιχειρήματα μάλιστα, το μορφωτικό επίπεδο τόσων ανθρώπων που γράφουν εδώ μέσα. Έχεις άγνοια, δεν την κατακρίνω ούτε την κατηγορώ, αλλά σεβάσου τους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμε σε ένα κράτος με εκλεγμένη κυβέρνηση, η πολιτική είναι πρώτα υπεύθυνη γι' αυτά τα προβλήματα και εκείνη που έχει δυνατότητα ρύθμισής τους. Αν αρχίσουμε να λύνουμε κάθε πολιτικό πρόβλημα στεφόμενοι εναντίον των εκάστοτε μειονοτήτων (δημοσίων υπαλλήλων, αστυνομίας, ταξιτζήδων, δικηγόρων, γιατρών ή δεν ξέρω γω ποιων άλλων) δε θα μείνει ψυχή στη χώρα. Και πού 'σαι... Όλοι μας ανήκουμε σε κάποια μειοψηφία, κι εσύ επίσης. Μην ελπίζεις πως θα τη γλιτώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. αυτό που είπα κ πριν ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΠΛΑ ΚΡΑΖΕΤΕ. Εσείς που γράφετε τέτοια ώρα εδώ μέσα τι είστε; Στην Κουμουνδούρου; Εγώ δουλεύω 9-5 σε 1 εταιρεία όχι εργοστάσιο κ τυχαίνει αυτή την ώρα να μην έχει δουλειά. Δεν κατάλαβα απαγορεύεται; Δηλαδή εσείς όλες τις μέρες κ ώρες που δουλεύετε σκοτώνεστε συνέχεια; Έλεος τι άλλο θα ακούσω... Ο ναζισμός κολλάει στην Χρυσή Αυγή, η οποία είναι μαζί με κάποιους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα. Επίσης απ'ότι φαίνεται δεν είναι μόνο το πρόβλημά σας εδώ οι ξένοι αλλά γενικά οι "μη λευκοί" εφόσον ανώνυμε 1.02 αναφέρεσαι στους αφροαμερικάνους (τι σχέση έχουν με εμάς;). Η αδερφή μου σπουδάζει δε νομίζω ότι σκέφτεται το γάμο πάντως δε θα την έδινα σε σένα αυτό είναι σίγουρο... Δεν είπα ότι δεν ξέρω τι είναι ΜΚΟ είπα ότι δεν έχω καμία σχέση κ ότι δεν ξέρω αυτόν τον Σόρο πως διάβολο τον λένε τεσπα. Δεν έχω δική μου δουλειά για να προσλάβω κανέναν. Αγαπητέ ανώνυμε το iq μου σε πληροφορώ είναι μια χαρά γι'αυτό κ λέω ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΤΟ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΠΟΤΑ ΚΛΠ) ΑΛΛΑ Η ΦΤΩΧΕΙΑ, Η ΑΝΕΡΓΙΑ, Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ, ΟΙ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ, Η ΑΔΙΚΙΑ Κ ΓΕΝΙΚΑ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ. ΕΦΟΣΟΝ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΔΕ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟ Νο. 1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ Κ ΘΕΩΡΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ, ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΙΔΙ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΤΟ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΩ. ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗΣ ΒΙΑΣ, ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Κ ΑΔΙΚΙΑΣ. ΑΣ ΒΡΟΥΝΕ 1 ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΑΤΕ Κ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙΤΕ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ. ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΤΙ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ Κ ΑΝ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕΒΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑ Κ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΑΒΑΝΟΥΣ Κ ΛΟΙΠΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Κ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ Κ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΟΥΝ; ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΣΑΙ; Κ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ Κ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. Κ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΜΕ ΤΑ 50 ΣΠΙΤΙΑ... ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ Κ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το εξετάζω από δω, το εξετάζω από κει και σ'ένα συμπέρασμα καταλήγω.

    Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους. Αυτούς πρώτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. για αυτο λεω και εγω αγαπητη μου οτι οποιος δεν τα βαζει με την εργοδοσια που χρηματοδοτει τους πολιτικους ειναι κοτα και ψευτοπατριωτης. αλλα να τα βαζουν με τους ευαλωτους οπως καποιοι μεταναστες ειναι πρωτοι. με αυτους που φερνουν και συντηρουν εδω τους μεταναστες δεν επιθυμουν καμια ρηξη οι κοτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μα ρε φίλε ανώνυμε, είναι προφανές ότι αν υπό την λαϊκή πίεση αποφασίσει το κράτος να αναλάβει πρωτοβουλία, θα βάλει και τους εργοδότες (ποιούς ακριβώς εννοείς δεν ξέρω, αλλά ας τους ονομάσουμε έτσι) στην θέση τους. Από τον λαό τί περιμένεις να κάνει? Να τους πλακώσει στο ξύλο? Κι επίσης, ποιός επιτίθεται ρε παιδιά στους αλλοδαπούς? Γιατί το λέτε και το ξαναλέτε? Υπάρχει μαζική επίθεση στους ξένους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αλέξανδρε τώρα είδα τα μηνύματά σου. 1) Είπα για τον ναζισμό και όχι για τον ρατσισμό.
    2) Έτσι έχω διαβάσει ότι λόγω βεβαρημένου παρελθόντος έχουν απαγορέψει τα πάντα σε σχέση με το ναζισμό. Αν κάνω λάθος να με συμπαθάς.
    3) εσύ μπορεί να μην είσαι ρατσιστής κ να τα βάζεις με το κράτος κ καλά κάνεις αλλά άλλοι βλέπεις ότι δεν συμμερίζονται πολλοί την άποψη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. τι ποιος επιτιθεται στους αλλοδαπους, δεν τα βλεπεις; παντως δεν ειναι αυτο το θεμα μου.
    ο λαος πολλα μπορει να κανει για το προβλημα της εργοδοσιας και πρωτα απο ολα να απαιτησει ελεγχο και να σταματησει η ατιμωρησια των εργοδοτων (που νομιζω οτι θα φερει και τελος στην ατιμωρησια γενικα). οι εργοδοτες ειναι αυτοι (οχι σαν συνολο βεβαια δεν ειναι ολοι στο ιδιο τσουβαλι) που παιρνουν τους αλλοδαπους στη δουλεια και συντηρουν τη μεταναστευση με στοχο το παγωμα ή και μειωση των μισθων αλλα ταυτοχρονα αυξηση των κερδων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 1) Ο ναζισμός ήταν ένα πολιτικό-στρατιωτικό σύστημα. Το ιδεολογικό του υπόβαθρο ήταν (και είναι) ο ρατσισμός.
    2) Αυτά που είπα ισχύουν. Στην Γερμανία απαγόρευση σε ιδεολογίες δεν υπάρχει. Όπως και στην Ελλάδα. Είναι βέβαια, όπως είπες, ευαισθητοποιμένοι με το θέμα λόγω παρελθόντος, αλλά μόνον όσον αφορά σε πράξεις. Εκεί είναι αμείλικτοι.
    3) Το πρόβλημα για το οποίο συζητούμε είναι η πολύ μεγάλη συγκέντρωση ξένων, με πολιτισμικές προϋποθέσεις τελείως διαφορετικές από των ελλήνων και η ταυτόχρονη αδυναμία της ελληνικής κοινωνίας να τους αφομοιώσει. Και είναι πρόβλημα πολιτικό. Ως τέτοιο μπορεί να λυθεί από το εκλεγμένο κράτος και προς τα κει πρέπει να ασκηθούν πιέσεις. Εναντίον των ανθρώπων προσωπικά όχι μόνο δεν θά 'πρεπε να έχουμε κάτι αλλά και να τους συμπαθούμε για την δυστυχία τους. Αλλά προτεραιότητα έχει η επίλυση του προβλήματος της κοινωνίας μας. Κάθε άλλη προτεραιότητα αναιρεί την έννοια της συνοχής της κοινωνίας. Καταλαβαίνω την επιθετική μορφή που παίρνει κάποιες φορές η διαμαρτυρία των ανθρώπων που ζουν στις επιβαρυμένες περιοχές γιατί εκείνοι τα "λούζονται" κυρίως. Είναι όμως λάθος να στρεφόμαστε κατά των ανθρώπων αυτών προσωπικά. Δεν μπορείς να τους καταλογίσεις ευθύνη, είναι φυσιολογικό να κοιτούν την επιβίωσή τους. Ας προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα χωρίς να το προσωποποιούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ GREEKALERT ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΧΙ
    ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΈΤΡΕΠΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΙ INDYMEDIADES ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
    ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό που λες φίλε μου δεν μπορεί να γίνει. Δεν μπορεί το κράτος να απαγορεύσει στην όποια επιχείρηση να προσλαμβάνει αλλοδαπούς. Μα καταλαβαίνεις τί λες? Από τη μία δεν θέλεις αντίδραση εναντίον της εισροής ξένων και από την άλλη στοχεύεις στον αποκλεισμό τους από την εργασία. Εμ να έρχονται δλδ, εμ να μην έχουν δουλειά. Να ενισχύσουμε δλδ κι άλλο την εγκληματικότητα. Αυτό που μπορεί να κάνει το κράτος είναι να εξασφαλίσει ότι αμείβονται το ίδιο με τους ημεδαπούς. Για να το κάνει αυτό όμως πρέπει ο αριθμός τους να μειωθεί δραστικά, διότι αλλιώς πάλι θα μείνουν άνεργοι και πάλι θα υπάρχει θέμα εγκληματικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συμφωνώ απόλυτα με το 2.58

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Οί λαθρομετανάστες δέν ήρθαν εδώ γιά δουλειά,σέ μιά φτωχή χώρα μέ ανεργία.Ηρθαν γιά συγκεκριμένο σκοπό,ιδίως οί Αφροασιάτες,καί ό σκοπός είναι ή καταστροφή τού Ελληνισμού.Αν είχαν ανάγκη δέν θά ερχόντουσαν λάθρα,θά πήγαιναν όπως εμείς στήν Γερμανία ή οποία σέ εξήταζε μέχρι καί στήν κ.....,καί είχε καί δουλειά νά σού δώση.
    Θά κάνω μιά ερώτησι στούς υποστηρικτές τους,γιατί δέν πηγαίνουν στά άλλα Αραβικά κράτη,όπως,saudi,Qatar,Bahrein,Dubai,πού είναι πλούσια καί ομόθρησκα;Θά μού πής, πληρώνει τόσα ή Saudi γιά νά τούς στείλη.
    Θά ήθελα απάντησι παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ''ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ (ΤΟ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΠΟΤΑ ΚΛΠ) ΑΛΛΑ Η ΦΤΩΧΕΙΑ, Η ΑΝΕΡΓΙΑ, Η ΑΜΟΡΦΩΣΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ, ΟΙ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ, Η ΑΔΙΚΙΑ Κ ΓΕΝΙΚΑ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ.''

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ.
    Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ.
    ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΑ ΛΥΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΤΡΙΔΑ;
    OΤΑΝ ΞΕΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ;
    OTAN TO EΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ.
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΕΣΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΣΟΥΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΧΑΜΗΛΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αλεξανδρος δεν καταλαβες σχεδον τιποτα. θα το κανω πιο λιανα.
    καταρχην δεν ειπα το κρατος να απαγορευσει στις επιχειρησεις να προσλαμβανει αλλοδαπους. λεω πως δεν γινεται ελεγχος στις επιχειρησεις και αυτες παιρνουν αλλοδαπους για να δωσουν λιγοτερα πολλες φορες με μαυρη εργασια χωρις να πληρωνουν οι εταιρειες και οι εργολαβοι τις αναλογες εισφορες στα ταμεια κτλ ακομα και χαρτια να εχουν πολλες φορες η ανανεωση των χαρτιων εξαρταται και απο τη δουλεια απο οτι εχω καταλαβει. δηλαδη ειναι επιθυμητοι εργαζομενοι με λιγοτερα δικαιωματα υπο καθεστως ομηριας και πολλες φορες τρομοκρατιας ενω αυτο λειτουργει σαν απειλη και στους αλλους εργαζομενους πχ "θα παρω αλβανο αν δε δεχεσαι τοσα".
    επιπλεον δεν ειπα τιποτα περι αντιδρασεων στην εισροη ξενων. δεν ειπα ουτε να υπαρχει ουτε να μην υπαρχει. τωρα λεω ομως πως αν για παραδειγμα ερθει ο π.χ χασαν στην ελλαδα και πιασει δουλεια θα παρει τηλεφωνο τα 150 ξαδερφια του στο πακισταν θα πει ωραια ειναι εδω θα μας φτιαξει και τζαμι ο σαουδαραβας , θα εθουν και οι 150 ξαδερφοι και αυτοι θα φερουν και αλλους και παλι θα ειναι καποιοι που δε θα εχουν δουλεια και παλι θα υπαρχει εγκληματικοτητα. απο την αλλη ομως το βρισκω σωστο να λειτουργουν οι επιχειρησεις οπως πρεπει και να μην αυθαιρετουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τόσα χρόνια έχω βαρεθεί να ακούω για καταλήψεις που κάνουν οι αναρχικοί και οι συριζαίοι. Και πάντα έλεγα "εμείς οι Έλληνες τι κάνουμε;"
    Τελικά μετά από χρόνια κάναμε και εμείς μια κατάληψη και έγινε η μεγαλύτερη από όλες, το όνομα αυτής
    ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΙΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ
    ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ Ο ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΕΣ
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ
    Ο ΣΤΑΛΙΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ?
    ΕΚΕΙ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΣΤΑΛΙΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΥ
    ΤΟΤΕ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΕΜΑΝΕ ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΘΕ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ

    ΓΙΑΤΙ ΣΥΓΧΕΕΤΑΙ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ?
    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΟΛΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
    ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΛΕΩ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΣΤΗΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ
    Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ
    ΟΤΑΝ ΉΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΦΗΒΟΣ ΜΕ ΤΡΑΒΑΓΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ
    ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑ (ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 40) ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΥΣ ΤΣΙΑΠΑΣ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΜΑΟ ΜΑΟ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΟΝ ΚΟΜΑΝΤΑΤΕ ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΑΠΑΤΙΣΤΑΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΣΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
    ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΕ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ
    ΣΕ ΟΠΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΤΑΘΕΙΣ
    ΠΑΝΤΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
    ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΡΦΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μανταμιτσα του σχολιου 12.27 ασε τα blogs και πανε βρεσ κανενα αντρα μπας και "ξελαμπικαρει" λιγο το μυαλο σου.
    Θα μου πεις με τους κουνιστους που νταλαβεριζεσε που να δεις χαρα στα σκελια σου.
    Το κυρηγμα περι Ναζισμου και οτι αλλη ανοησια μας εχεις φλωμωσει εδω μεσα ,αλλου,στα υπογεια που μαζευεστε με τις αλλες και μαστουριαζετε.
    Δεν θα κανουμε την Ελλαδα μπουρδελο,γιατι σ'αρεσουν εσενα τα μελαμψα αγορακια που βρωμοκοπανε απο εδω ως του διαολου τη μανα.
    Δεν θα φοβουνται οι Ελληνιδες να κυκλοφορησουν στους δρομους γιατι εισαι εσυ λατρης του "Οθωμανικου".
    Τελος.
    Υ.Γ. μετρα ορθογραφεικα λαθη ανεραστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μας λένε μερικοί "Μα και εμείς οι Έλληνες πήγαμε μετανάστες στο εξωτερικό." Σωστό, αλλά δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα. Εγώ ειμαι Έλληνας Κύπριος μόνιμος κάτοικος Καναδά. Στην χώρα αυτή ήρθα για να δουλέψω. Το ίδιο και χιλιάδες άλλων Ελλήνων. Μέχρι και ιατρικές εξετάσεις μας έχουν κάνει για να αποκτήσουμε άδεια εργασίας, δακτυλικά αποτυπώματα και πιστοποιητικά λευκού ποινικού μητρώου κλπ. Σύμφωνα με τους ΝΟΜΟΥΣ της χώρας. Και αν τα χαρτιά μου είχαν πρόβλημα (π.χ. εξετάσεις αίματος, κλπ. ή αν π.χ. είχα ποινικό μητρώο) θα με έστελναν πίσω. Απλά πράγματα. Δεν είναι θέμα "ρατσισμού." Είναι θέμα ότι έτσι προνοεί ο ΝΟΜΟΣ. Συμβαίνει το ίδιο ή παρόμοιο στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Είμαι παλιός ΝΔ-κράτης. Αγανάκτισα με τόσα ψέμματα ότι οι λαθρομεταναστες ειναι 500.000 κλπ. Απο σήμερα θα κατεβαίνω στην Ηρωική πλέον πλατεία Αγ.Παντελεήμονα για να συμμετεχω στην Εθνική Αντίσταση όποτε με καλεί η πατρίδα. Βαρεθηκα να με δουλευουν τα κόμμαατα, ζήτω η Ελλάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΙΚΟΣΛΑΣ Δεν είπα ότι μόνο οι ναζί είναι ρατσιστές! Βρες μου που το είπα αυτό. Στις πορείες δεν πήγα. Είμαι 30 ετών κ θα ξαναπώ ότι δεν έχω καμία σχέση με κανέναν πολιτικό χώρο. Μεγάλωσα με μια γιαγιά που ήταν δεξιά ως το κόκκαλο (έως χουντικιά) η οποία με πήγαινε μωρό σε συγκεντρώσεις της ΝΔ και την οποία ΥΠΕΡαγαπούσα. Όμως δεν συμφωνούσα με τις απόψεις της. Αυτό ΔΕΝ με κάνει αριστερή. Δε θέλω να μου βάζετε ταμπέλες γιατί δεν ανήκω πουθενα ΔΕΝ ψηφίζω αρνούμαι πως το λένε! Κ δεν έχω καμία σχέση με το indymedia δεν έχω γράψει ποτέ εκεί. Λυπάμαι αλλά αυτή την πατρίδα δε με έχουν κάνει να την αγαπήσω. Όπου κ να κοιτάξω με πληγώνει. Όπως λέει κ ο στίχος "γιατί κ αυτό το χώμα τώρα που πατάω, δε φταίω εγώ δε μ'εμαθαν να τ'αγαπάω". Αυτοί οι άνθρωποι δε σηκώθηκαν μια μέρα κ είπαν "πάμε διακοπές στο Ελλάντα" όπως δε το είπαν κ οι Έλληνες που πήγαν Αμερική, Γερμανία κλπ. Δε νομίζω ότι ήρθαν να μας αφανίσουν. Δεν ζεις υπό τον τουρκικό ζυγό ανώνυμε 3.07 αν τύχει αυτό (που δεν το βλέπω) τότε τα ξαναλέμε.
    Ανώνυμε 3.32 τι να πω φοβερό το επίπεδό σου. μανταμίτσα αχαχαχαχα Μαντάμ είναι η Σουσού μόνο! Λυπάμαι πάλι που θα σε χαλάσω αλλά έχω άντρα εδώ κ 3 χρόνια κ πάντα είχα κ είναι μελαχρινός μεν Έλληνας δε, αν κ μου αρέσουν οι ξανθοί με πράσινα μάτια (όχι της Άριας φυλής):p Κ δεν πάω σε κανένα υπόγειο μπορεί να πηγαίνεις εσύ σε κανένα στην Φυλής ανέραστε γιατί με τα μυαλά που κουβαλάς ποια να σε πλησιάσει; Ρε αν φύγουν οι ξένες απ' την Ελλάδα που θα πηγαίνεις μετά; αχααχαχαχα Πάντως κάτι photos από Χρυσαυγίτες που χω δει ούτε καθαροί μου φάνηκαν αλλά ούτε κ όμορφοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Εκανα μια περιηγηση στα διαφορα αριστεριστικα blogs για να δω σχολια και αντιδρασεις για το μεγαλο τους φιασκο των προηγουμενων ημερων.Τιποτα,μουγγαμαρα,σφυριζουν αδιαφορα,κανουν τους κινεζους.
    Μονο οσοι τους ετσουξε πολυ,μπαινουν στα δικα μας τα site και κανουν τους κατοπιν εορτης παλλικαραδες,ελευθερα και χωρις λογοκρισια,εν αντιθεση με τα δικα τους που δημοσιευουν οτι δεν τους ποναει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οι Ευροεκλογές 2009 που πήρε η Χρυσή Αυγή περιπου 25.000 με ταρακούνησαν. Δεν είμαι μόνος λοπόν. Δεν είμαι είμαστε λίγοι.
    Ο αγωνας γινεται εναντια στους Λαθρομεταναστες και τους εθνο-προδοτες που τους στηρίζουν. Θα συμμετεχω κι εγω πλεον ΕΝΕΡΓΑ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η κοπελα που γραφει μηπως ειναι αυτη που φωναζε "τους βλεπεις τους φασιστες" στο βιντεο του Κουλογλου;

    Για να σοβαρευτουμε τωρα:ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΤΑ @@ με λεξεις-καραμελες οπως ναζισμος,φασισμος κλπ.ΡΕ ΟΡΝΙΑ,μαθετε πρωτα ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ αυτες οι εννοιες και κυριως ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΑΝ.Οποτε ρωταω καποιο παιδακι της "αριστερας" αν ξερει τι σημαινει "φασιστας",παντα ακουω απιστευτες μαλακιες.ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.

    Και κατι ακομα:η κλασικη μπανανοφλουδα που πετανε οι "αριστεροι" ειναι οτι επειδη ζουμε σ'ενα κρατος-μπουρδελο,πρεπει να μιζεριαζουμε ολη μερα.Πουθενα στον κοσμο δεν υπαρχει τετοια εκστρατεια συκοφαντησης του Εθνους,με ταυτοχρονη συνεχη σκανδαλολογια και απαξιωση της πολιτικης!Λεει να κανουμε 100% αποχη:ΡΕ ΖΩΑ,δεν ειδατε ποσο εβαλαν μυαλο με το 50% των Ευρωεκλογων;;;Συνεχιζουν απτοητοι να σας δουλευουν κι εσεις νομιζετε οτι στειλατε...μηνυμα!!!Τι διαολο,ακομα να φτασει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμη,
    Στην Πλατεία είναι πολλοί κάτοικοι με κάποιους της ΧΑ και όχι η ΧΑ με κάποιους κατοίκους. Η παρουσία της ΧΑ προσωπικά είναι δικαιολογημένη, αφού πχ προχθές μαζεύτηκαν οι κάφροι των Εξαρχείων με λοστούς μολότοφ κλπ. Αν θεωρείς την ΧΑ ναζί δικαίωμά σου, όμως ο κοσμάκης τους μόνους "ναζί" που έχει δει τα τελευταία χρόνια είναι αυτούς που καίνε βιβλιοπωλεία, αυτοκίνητα, καταστήματα, πανεπιστήμια κ.α.
    Αφού το πρόβλημα για εσένα δεν είναι οι λαθρομετανάστες (δεν υπάρχουν λαθραία τσιγάρα και ποτά, μόνο αφορολόγητα) γιατί ασχολείσαι με αυτό; Ή θεωρείς ότι αυτοί που διαμαρτύρονται στον Αγ. Παντελεήμονα δεν ενδιαφέρονται για τα υπόλοιπα που λες; Υπάρχει κάτι χειρότερο από το να μην έχεις λεφτά, να μην έχεις δουλειά ή να φας. Είναι το να φοβάσαι να βγεις από το σπίτι σου, να φοβάσαι να πας 500μέτρα παραπέρα στην πλατεία, που έχεις μεγαλώσει. Η αντίδραση των κατοίκων δεν έγινε ούτε στο Χαλάνδρι ούτε στην Ν.Σμύρνη. Έγινε σε μια γειτονιά που υποφέρει πραγματικά από την λαθρομετανάστευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΝΟ ΠΑΣΑΡΑΝ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!!

    Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ!

    ΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΝΙΞΕΙ

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΑ ΑΝΑΡΧΟΚΟΥΜΜΟΥΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ,ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΜΑΖΙ!ΠΙΣΩ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΣΥΛΟ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ.Η ΣΤΙΣ Η.Π.Α....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Παντρεμενη εισαι?Πες το μου ντε οτι εισαι χαροκαμμενη παντρεμενη και μπηκες εδω μπας και σου κατσει κανενα τυχερο.
    Τι λεει ο συζηγος,φανταζομαι κανενας χλιαρας αριστερος που αλλαζει καλτσες μια φορα το μηνα,δεν σου κανε και κανενα κουτσουβελο,γιατι αν ειχες δεν θα καθοσουν τοση ωρα στο ιντερνετ να γραφεις παπαριες.
    Κι οσο για το επιπεδομου,σιγα τα μουτρα που θα σου κρατησω και χαρακτηρα,πανε κοριτση μου να ξυρισεις τις μασχαλες σου,πλυνε για πρωτη φορα το στομα σου και μετα μιλα για τους Χρυσαυγιτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ανώνυμε 3.47 δεν είναι όλοι οι Έλληνες που ζούνε στο εξωτερικό αγγελούδια. Τώρα πρόσφατα πιάσανε εναν στην Αμερική που έκανε εμπόριο ναρκωτικών κ αλλόν έναν διάβασα σήμερα πάλι για εμπόριο. Κ άλλον 1 στην Αυστραλία (αν θυμάμαι καλά) που είχε βιάσει ενα σωρό γυναίκες. Κ πόσοι άλλοι ακόμα... Δηλαδή οι Αμερικάνοι θα έπρεπε να διώξουν όλους τους Έλληνες ως υποψήφιους εμπόρους ναρκωτικών; Κ μη πάμε μόνο στο εξωτερικό κ εδώ αυτούς που πιάσανε με τις απαγωγές, δολοφονίες κλπ Έλληνες, και στο κύκλωμα μαστροπείας που πιάσανε Έλληνες κ εκεί κ μάλιστα ο ένας αστυνομικός ε.α. Το ότι δεν γίνεται τίποτα σωστό σ'αυτή τη χώρα το ξέρουμε χρόνια τώρα. Δεν τους δίνουν χαρτιά, βρίσκονται απατεώνες κ τους τρώνε λεφτά δήθεν ότι θα τους βγάλουνε χαρτιά κλπ. Άλλο Καναδάς άλλο Ελλάντα. Χειρότερα από Ουγκάντα είμαστε εδώ. Τριτοκοσμικοί κ 1000 χρόνια πίσω (δεν αναφέρομαι στους μετανάστες αλλά σε όλα τα θέματα). dim 79 όχι δεν ήμουν σε κανένα βίντεο γιατί απλούστατα δεν ήμουν στην πορεία. Ανώνυμε 3.57 κ εγώ ζούσα στην πλατεία Βικτωρίας πολλά χρόνια δεν με είχε πειράξει ποτέ κανείς. Εκτός αυτού εμείς συχνά περπατάμε στο κέντρο (είναι 1 τρόπος να περάσει η ώρα χωρίς να χαλάσεις λεφτά+να κάνεις γυμναστική) κ ποτέ δε μας έχει πειράξει κανείς. Κ ναι υπάρχει χειρότερο: να δουλεύεις κ να ΜΗΝ ζεις, να υπολογίζεις ποιο μήνα ΙΣΩΣ μπορέσεις να πάρεις 1 παντελόνι ή μια μπλούζα (όχι για τη μόδα αλλά γιατί τη χρειάζεσαι), να μην μπορείς να πας πουθενά γιατί δεν έχεις μια κ να ξέρεις ότι έτσι θα περάσει όλη η ζωή σου μέχρι να πεθάνεις χωρίς να μπορείς να ονειρευτείς τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. όχι δεν είμαι παντρεμένη κ σίγουρα ΔΕΝ ψάχνω γαμπρό κ σίγουρα ΔΕ θα έψαχνα ποτέ εδώ μέσα.Χαροκαμμένη; Με ξέρεις κ απο χθές; Θα έλεγα να πλένεις ΕΣΥ πρώτα το στόμα σου κ μετά να μιλάς για μένα ή τον φίλο μου, ο οποίος δουλεύει από 12 χρονών οικοδομές κ κουβάλημα κ ενα σωρό κωλοδουλειές κ δεν έτρεχε σε πορείες να πλακώνει μετανάστες με τα γκλομπ που αγόρασε ο μπαμπάς του. Κ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΥΤΕ ΨΗΦΙΖΩ ΟΥΤΕ ΑΠΛΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΑΙ ΣΙΧΤΙΡ ΠΙΑ ΜΕ ΕΠΡΗΞΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΆΒΕΙΣ ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΩ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΙΤΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ. Κ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ, ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΒΕΛΟ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Στη δουλεια που δουλευα εδιωξαν Ελληνες και κρατησαν τους ξενους.Διωξαν γυναικες που ειχαν αρρωστα παιδια,που τα αγορια τους ηταν φανταροι,ολοι λιγο πολυ εχουμε χρεη στις τραπεζες.Γιατι να γινουμε ζητιανοι εμεις στην ιδια μας την χωρα και καποιοι λαθρομεταναστες να παιρνουν το ψωμι μας?Εχω αδικο?Ειμαι γιαυτα που λεω φασιστας?Εσενα μπορει να μην σε πειραξε ποτε κανενας ξενος,υπαρχουν ομως χιλιαδες Ελληνες που δολοφονιθεικαν,βιασθεικαν,ληστευτικαν και τοσα αλλα απο αυτους.Τι να κανουμε να μην τα πουμε,για να μην μας τραβηξει το αυτι ο Αλαβανος κ ο Τσιμπρας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμη,
    αν δεν σου συνέβη τίποτα τι να σου πω. Ίσως να λένε ψέμματα αυτοί που φοβούνται να κυκλοφορήσουν. Ίσως να είπε ψέμματα ο Ζουγανέλης που έκλεισε το Guru Bar γιατί "δεν πήγαινε άλλο". Εσύ από Σωκράτους πχ περνάς χαλαρά δηλαδή. Για τους Έλληνες του εξωτερικού που λες, φυσικά υπάρχουν και "μπουμπούκια". Αναλογίσου όμως πόσα "μπουμπούκια" Έλληνες θα υπήρχαν στο εξωτερικό εαν η μετανάστευση προς ΗΠΑ, Αυστραλία, Γερμανία ήταν ανεξέλεγκτη όπως ακριβώς συμβαίνει εδώ. Το ότι κάποιος έρχεται από Πακιστάν, Αφγανιστάν, Αφρική ή οπουδήποτε δεν σημαίνει αυτόματα ότι έχει λευκό ποινικό μητρώο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Γράφει σε αυτό το blog ο Αλαβάνος ή ο Τσίπρας; Που τους είδες; Κ οι Έλληνες κάνουν εγκλήματα όχι μόνο οι ξένοι. Κ μένα έχουν μπει σπίτι μου κ τσάντα μου έχουν πάρει κ βαλίτσα με ρούχα από πλοίο μου έχουν πάρει, αλλά δε μπορώ να ξέρω αν ήταν Έλληνες ή ξένοι. Κ ξένοι να ήταν δε θα πω ότι όλοι οι ξένοι είναι το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τι εγινε καλε νευρακια,νευρακια?
    Οικοδομος ο λεγαμενος?Μμμμ,το δουλευει καλα το "μυστρι"?
    Παντως για "καλοποτισμενη" γκομενα δεν μου φαινεσαι,γιατι τωρα δεν θα ειχες αυτες τις αποψεις κι αυτα τα νευρακια.
    Παιδι θα κανω και μαλιστα αγορι,οταν εσυ-που δεν το βλεπω-κανεις κοριτσι,να σου την γκαστρωσει και να γινουμε συμπεθεροι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δεν είπα ότι όποιος έρχεται εδώ έχει λευκό ποινικό μητρώο. Δε σημαίνει ότι είναι όλοι εγκληματίες όμως. Κ το μητρώο μπορεί να λερωθεί κ για παράβαση του Κ.Ο.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Όχι δεν είναι οικοδόμος! Καλά πως τα βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα δε ξέρω. Να κάνεις κ να το χαίρεσαι πάντως εγώ ούτε σκυλί δε θα σου δινα. Πάω σπιτάκι μου επιτέλους συνέχισε εσύ το πρόγραμμά σου κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Παιδια η απλη εργαζομενη,που δεν εχει καμια σχεση με την αριστερα,αλλα ειναι φωστηρας για τον Ναζισμο,που ειχε γιαγια χουντικια,αλλα αυτη ειναι απολιτικ,που περπαταει αφοβα σε οποιοδηποτε δρομο της Αθηνας και οποιαδηποτε ωρα της ημερας,οποτε εσεις ιο υπολοιποι κατοικοι των Αθηνων ζειτε οχι σ'αλλη πολη αλλα μαλλον σε αλλο πλανητη,δεν αντεξε αλλο να μετραει τα ορφογραφεικα λαθη των κακων φασιστων και παει σπιτι της.
    Στο καλο και να μας γραφεις.
    Υ.Γ.1) την αλλη φορα που θ'αναλαβεις αποστολη να μας κανεις κοκκινη κατηχηση να ερθεις πιο προετοιμασμενη,αν γινετε,που δεν γινετε.
    Υ.Γ.2)συναγωνιστες παω κι εγω τωρα,το καθηκον μου για σημερα το εκανα,εσπασα τα νευρα της απλυτης εστω κι αν επεσα στο πολυ χαμηλο επιπεδο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Είχα πάει στο guru Bar στην πλατεία θεάτρου με την κοπέλα μου , και ήταν η πρώτη φορά στην ζωή μου που φοβήθηκα . Πρεζάκια , νταβατζίδες πουτάνες , χαμός σας λέω !!!
    Το Guru έκλεισε … κρίμα .
    Δεν υπάρχει τίποτα σας λέω , το καράβι που ονομάζετε Ελλάς βουλιάζει .
    Δεν φταίνε οι αλλοδαποί , οι Έλληνες φταίνε που ψηφίζουν τα κόμματα .
    Τώρα θα μου πείτε εμείς γιατί τα τραβάμε αυτά ;
    Γιατί όσο υπάρχουν Έλληνιδες σαν την κυρία συντρόφισσα εδώ μέσα, με τόσο αφελή σκέψη και συναισθήματα τόσο το καράβι θα μπάζει νερά .
    Σκεφτείτε θετικά αδέλφια.
    Πόσες φορές κινδύνεψε η πατρίδα και την βγάλαμε καθαρή ;
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καλά σε ποιά εταιρεία φάντασμα δουλεύει αυτό το μπάζο , που έχει αναλάβει εργολαβία από το πρωί το θέμα και απαντάει σε κάθε σχόλιο? στην κουμουνδούρου έχει τα γραφεία η εταιρεία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Αφήστε τον καθένα να γράφει ότι θέλει...επιχειρήματα έχουμε και μάλιστα πολλά ...δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρίχνουμε το επίπεδο μόνοι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. όχι δεν είμαι παντρεμένη κ σίγουρα ΔΕΝ ψάχνω γαμπρό κ σίγουρα ΔΕ θα έψαχνα ποτέ εδώ μέσα

    ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ?
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΡΦΟΠΑΙΔΑ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ..
    :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μάλλον θα φάω απ’ολους κράξιμο αλλά θα τα πω…Εγώ που λέτε παιδία είμαι οικοδόμος. Είμαι 26 και δουλεύω 8 χρόνια οικοδομή…Ούτε κανένα πατριωταρα είδα ποτέ μου να παλεύει για να πάρω καλύτερο μεροκάματο και να έχω καλύτερες συνθήκες εργασίας ούτε και κανένα αντιεξουσιαστή…Ούτε είδα και κανένα, από αυτούς που ξέρω προσωπικά πάντα, που στηρίζει ή το ένα ή το άλλο να έρχεται στην οικοδομή ή να κάνει καμία άλλη δουλεία στην οποία απασχολούνται μετανάστες. Εκατέρωθεν προτιμούν τα «έτοιμα» λεφτά και την πόζα του ταλαιπωρημένου στις καφετερίες οι μεν και στις «εξεγερμένες» καταλήψεις οι δε…
    Είχα, έχω και θα έχω για πάντα ξεκάθαρο ότι οι Έλληνες και οι μετανάστες εργάτες δεν έχουν κάτι να χωρίσουν. Και αυτό το λέω όχι συνθηματικά όπως κάποιοι αλλά καθαρά βιωματικά. Το ίδιο ζόρι που τραωάω εγώ κάθε μέρα από τις 6 το πρωί , το τραβάει και ο Αλβανός, και ο Πακιστανός κτλ…Και από όλους μας το αφεντικό βγάζει λεφτά…Αυτοί που σήμερα έχουν βγει στις πλατείες και «κυνηγάνε» μετανάστες πρέπει να καταλάβουν ότι αν σε μερικά χρόνια τα οικονομικά συμφέροντα αλλάξουν σχέδια, θα βρεθούν αυτοί κυνηγημένοι.
    Και επειδή θέλω να είμαι ξεκάθαρος και ταξικά πατριώτης είμαι αλλά και ταξικά διεθνιστής. Και πιστεύω ότι όλοι οι μετανάστες θα έπρεπε να είναι στις πατρίδες τους. Όχι για τους λόγους που λένε οι μεγάλοι «πατριωταράδες» αλλά γιατί οι άνθρωποι δεν πρέπει να ξεριζώνονται από την πατρίδα τους. Όλοι οι Ασιάτες που είναι στην Ελλάδα δεν ήρθαν γιατί τους άρεσε το κλίμα. Οι Αφρικανοί που πεθαίνουν από την πείνα δεν το κάνουν για να φτιάξουν σιλουέτα…Τις χώρες τους τις ρήμαξαν Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα καπιταλόσκυλα… Έτσι και στην Ελλάδα όλοι αυτοί που όλα αυτά τα χρόνια εκμεταλλευτήκαν σκληρά Έλληνες και μετανάστες εργαζόμενους δεν μένουν στον παντελειμονα…ούτε στην βαθυ και την ομόνοια. Στην Εκάλη και το Κεφαλλάρι μένουν. Αυτοί είναι το πρόβλημα και όχι ο κακομοίρης ο Αφγανος που του κατεστρεψαν την ζωή και των έχουν φέρει εδώ για να βγάλουν ακόμα περισσότερα λεφτά από αυτόν. Και για να μην με πείτε αριστεριστή ή ακόμα χειρότερα συνασπισμένο… Το ξεκαθαρίζω. Είναι αισχρή υποκρισία αυτός ο ανέξοδος αντιρατσισμός και ο οπαδικού τύπου αντιεξουσιασμός. Ποιόν κοροϊδεύεται. Τα προβλήματα που έχουν οι μετανάστες είναι τεράστια και δεν λύνονται με το αν θα τους αφήνουν να κάθονται σε μια πλατεία ή όχι… Οι άνθρωποι αυτοί είναι εξαθλιωμένοι. Έχουν πραγματικά ανάγκη από ένα μέρος που να μπορέσουν να ζήσουν ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ όχι στοιβαγμένοι 15 μέσα σε ένα 2αρι ούτε σε εγκαταλελειμμένα κτήρια. Όλα αυτά βεβαία σε αυτό το σύστημα δεν αλλάζουν εύκολα αν οι εργάτες και ο φτωχός λαός δεν δει ξεκάθαρα ποιος είναι ο εχθρός του.
    Και κλείνω με αυτό. Το ήθος ενός λαού πιστεύω ότι φαίνεται από το τρόπο που φιλοξενεί όχι τον τουρίστα που αφήνει λεφτά αλλά αυτόν που δεν έχει στον ήλιο μοίρα και η μαγκιά του άντρα δεν φαίνεται όταν θα χτυπήσει τον αδύναμο αλλά όταν θα χτυπήσει τον αίτιο του προβλήματος ακόμα και αν είναι δυνατότερος από αυτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΦΙΛΕ ΟΙΚΟΔΟΜΕ ΛΕΣ ΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ
    ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ναι φίλε μού αλλά αυτό που σου λέω είναι ότι η λύση δεν είναι να πλακώσεις 5,10 100 Πακιστανούς στο ξύλο. Γιατί κι αυτοί θύματα είναι. Και όλοι αυτοί που πουλάνε σήμερα «πατριωτισμό» από την μία και «επανάσταση» από την άλλη δεν τους νοιάζει αν η κυρά Μαρία θα μπορεί να βγει από το σπίτι της ούτε αν ο Μαχμούτ έχει να φάει ή κοιμάται σε χαρτόκουτο. Τους νοιάζει η ζεστή καρεκλίτσα στη Βουλή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Άκουσα ότι χτες το βράδυ πήγε ο Μαρκογιαννάκης στην πλατεία του Παντελεήμονα. Οι κάτοικοι μαζί με τους μετανάστες έπρεπε να τον πάρουν με τα γιαούρτια και όχι να δέρνονται μεταξύ τους. Γιατί αυτός και οι όμοιοι του είναι που έχουν στοιβάξει εκεί τους μετανάστες , έχουν γραμμένους κανονικά τους κατοίκους. Και δεν θα μου φανεί καθόλου παράξενο αν σε μερικά χρόνια όταν θα έχει υποβαθμιστεί πλήρως η περιοχή εμφανιστεί ένας Βωβος ή ένας Μπομπολάς και αγοράσουν όλα τα «φιλέτα» και τότε να μαζευτούν από την αστυνομία όλοι οι μετανάστες σε 1 νύχτα…Όπως έγινε και στην Πλάκα παλιότερα και στου Ψυρρή με τα πρεζάκια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΟΙΚΟΔΟΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΕΣ ΠΟΡΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ?
    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΞΕΧΝΑΝΕ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΩΝ

    ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΣΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ ?

    ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ?

    ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ?
    ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ?

    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ
    ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΣΥ ?
    ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠΕΛΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΕΣΥ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ?
    KAI ΤΕΛΟΣ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΔΕΤ Α.Ε ΠΟΥ “ΝΙΠΤΕΙ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ”


    Ανακοίνωση

    Αθήνα, 10 Ιουλίου 2009 -

    Με αφορμή Δελτίο Τύπου της ΕΔΕΤ Α.Ε. από τις 7.7.2009 και σχολιασμών από μερίδα του Τύπου για δήθεν παρεμβάσεις του ΟΤΕ στην πανεπιστημιακή κοινότητα(σ.σ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) κλπ. που στερούνται αληθείας, θεωρούμε υποχρέωσή μας να προβούμε στις παρακάτω διευκρινήσεις προς αποφυγήν παρερμηνειών και αποκατάσταση της αλήθειας:

    1. O OTE έχει υπογράψει με την ΕΔΕΤ Α.Ε. την από 9.6.2008 σύμβαση υπηρεσιών έρευνας και ανάπτυξης παροχής δικαιωμάτων χρήσης οπτικών ινών με τίτλο «Διεύρυνση Οπτικού Δικτύου Κορμού και Πρόσβασης ΕΔΕΤ 3» – Τμήμα Β – ʽΣύνδεση Φορέων ΕΔΕΤ – Μέρος 2οʼ, που αποτελεί υποέργο του έργου «Ανάπτυξη Εθνικού Δικτύου Έρευνας & Τεχνολογίας – ΕΔΕΤ3» και υλοποιείται στο πλαίσιο του Γʼ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης – Γʼ ΚΠΣ «Κοινωνία της Πληροφορίας». Αντικείμενο της εν λόγω σύμβασης είναι η παροχή από τον ΟΤΕ προς την ΕΔΕΤ Α.Ε. υπηρεσιών υλοποίησης δικτύου οπτικών ινών, η παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης του δικτύου οπτικών ινών, καθώς και η παροχή υπηρεσιών συντήρησης του δικτύου αυτού για 15 έτη.

    2. Στη σύμβαση αυτή προβλέπεται ότι η χρήση των συγκεκριμένων ινών από την ΕΔΕΤ Α.Ε. θα αφορά αποκλειστικά και περιοριστικά την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών και ερευνητικών αναγκών των φορέων του Δημοσίου, που αναφέρονται ρητά και περιοριστικά σʼ αυτήν (δηλ. Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ερευνητικά Κέντρα και γενικά Υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου φορέα). Μέσω των φορέων αυτών (στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο) δεν επιτρέπεται άλλοι φορείς ή τρίτοι να έχουν πρόσβαση στις εν λόγω ίνες και προσφερόμενες υπηρεσίες. Επίσης στη ίδια σύμβαση προβλέπεται ότι η ΕΔΕΤ Α.Ε. υποχρεούται να δεσμεύσει με τον πιο πρόσφορο τεχνικά και νομικά τρόπο, ότι οι παραπάνω φορείς του Δημοσίου δεν θα χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες οπτικές ίνες, που της παραχωρεί ο ΟΤΕ, για σκοπούς άλλους πέραν των εκπαιδευτικών και ερευνητικών.

    3. Όταν περιήλθε σε γνώση του ΟΤΕ, από ερώτηση βουλευτού της Βουλής των Ελλήνων προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, καταγγελία ότι το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο χρησιμοποιεί τις εν λόγω οπτικές ίνες ως φορέας του Δημοσίου στο πλαίσιο της ανωτέρω σύμβασης μεταξύ του ΟΤΕ και της ΕΔΕΤ Α.Ε., επιτρέπει την πρόσβαση σε τρίτο, που εμφανίζεται με την ιστοσελίδα INDYMEDIA ATHENS, μέσω των ινών αυτών και του δικτύου της ΕΔΕΤ Α.Ε., για σκοπούς οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με την έρευνα και την εκπαίδευση, ζήτησε, ως όφειλε, από την ΕΔΕΤ Α.Ε. με τις από 30.6.2009 και 7.7.2009 εξώδικες δηλώσεις – προσκλήσεις του, που της κοινοποίησε, εξηγήσεις, διότι σύμφωνα με τις καταγγελίες αυτές υφίσταται σαφή παραβίαση εκ μέρους της των όρων της παραπάνω μεταξύ τους σύμβασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Οικοδόμε
    Οι σύντροφοι σου Αλβανοί , δεν έφυγαν από τα όμορφα Τίρανα για να γλιτώσουν τον πόλεμο τον ιμπεριαλιστών, αλλά για να γλυτώσουν την πείνα των σοσιαλιστών .
    Σου υπενθυμίζω ότι οι Αλβανοί είναι σύμμαχοι με τους Ιμπεριαλιστές Αμερικανούς και πολύ καλοί μάλιστα !! και με περηφάνια σηκώνουν την αστερόεσσα . Αντίθετα με μεγάλη χαρά μπορούν να κάψουν την Ελληνική σημαία .
    Το κράτος τον συμπαθέστατων κακόμοιρων Πακιστανών έχει αναγνωρίσει την βόρεια Κύπρο !
    Εσύ τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε για να απαντήσουμε σ αυτήν την προσβολή ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. 4. Η ΕΔΕΤ Α.Ε. με το 7.7.2009 Δελτίο Τύπου που εξέδωσε, δεν απαντά επί της ουσίας, αν δηλ. η συγκεκριμένη χρήση των οπτικών ινών, που της παραχώρησε ο ΟΤΕ, καθώς και του δικτύου της, γίνεται για εκπαιδευτικούς και ερευνητικούς σκοπούς, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, και ισχυρίζεται ότι:

    α) «Η ευθύνη της ΕΔΕΤ Α.Ε. περιορίζεται μέχρι τη φυσική διασύνδεση κάθε ακαδημαϊκού ιδρύματος στο δίκτυο κορμού, και δεν περιλαμβάνει την διαμόρφωση του ψηφιακού περιεχομένου και των δικτυακών υπηρεσιών στο εσωτερικό κάθε ιδρύματος» και επομένως «δεν έχει καμία αρμοδιότητα να κρίνει ή να αξιολογεί το εσωτερικό δίκτυο και το ψηφιακό περιεχόμενο σε κάθε εκπαιδευτικό/ερευνητικό φορέα.»

    β) «Είναι πρακτικώς και νομικώς ανέφικτη η εμπλοκή της ΕΔΕΤ Α.Ε. σε διαδικασία αξιολόγησης του ψηφιακού περιεχομένου για οποιονδήποτε δημόσιο εκπαιδευτικό/ερευνητικό φορέα. Η αρμοδιότητα αυτή ανήκει, υπό προϋποθέσεις, στο οικείο ακαδημαϊκό Ίδρυμα και στις αντίστοιχες δημόσιες Αρχές, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε όλες τις άλλες σύγχρονες δημοκρατικές κοινωνίες.» και

    γ) «Το κείμενο της Εξώδικης Δήλωσής της ΟΤΕ ΑΕ για την ιστοσελίδα Athens Indymedia έχει ήδη διαβιβαστεί στο ΕΜΠ, ως αρμόδιο να αποφανθεί επί των καταγγελλομένων.»

    5. Οι ισχυρισμοί αυτοί της ΕΔΕΤ Α.Ε. είναι τελείως αβάσιμοι και έρχονται σε πλήρη αντίθεση όχι μόνον με τους όρους της σύμβασης που έχει συνάψει με τον ΟΤΕ, αλλά και με την κείμενη νομοθεσία και ειδικότερα με το νομικό πλαίσιο που διέπει την ίδια την ΕΔΕΤ Α.Ε.
    Συγκεκριμένα:

    α) Σκοπός της ΕΔΕΤ Α.Ε., έτσι όπως ορίζεται στο Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο συστήθηκε, είναι η παροχή προηγμένων δικτυακών υπηρεσιών σε ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα και σε φορείς παρεμφερών δραστηριοτήτων, παράλληλα με τη ευρύτερη προώθηση καινοτομικών διαδικτυακών εφαρμογών, με την συμμετοχή σε αντίστοιχα εθνικά και κοινοτικά έργα (άρθρο 4 Π.Δ. 29/1998, ΦΕΚ Αʼ 34, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 308/2001, ΦΕΚ 209).

    β) Στο άρθρο 3 παρ. 3 του Κανονισμού Χρήσης του Ακαδημαϊκού και Ερευνητικού Δικτύου της, τον οποίο η ίδια η ΕΔΕΤ έχει θεσπίσει και έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της (https://www.grnet.gr/default.asp?pid=32&la=1) ορίζεται ότι: «3. Η ακαδημαϊκή – ερευνητική, μη εμπορική φύση του ΕΔΕΤ σημαίνει ότι επιτρέπεται η παροχή δωρεάν υπηρεσιών προς όφελος κυρίως της Ελληνικής Ακαδημαϊκής – Ερευνητικής κοινότητας και ως αποτέλεσμα όλου του Διαδικτύου. Ταυτόχρονα σημαίνει ότι: i. ??? ii. ??.. iii. Δεν επιτρέπεται η χρήση του ΕΔΕΤ για άλλους σκοπούς πέρα των ερευνητικών και εκπαιδευτικών όπως προαναφέρθηκαν. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα ανωτέρω το ΕΔΕΤ έχει δικαίωμα, μετά από κατάλληλη επίσημη προειδοποίηση, να αναστείλει τη σύνδεση του παραβαίνοντος φορέα του ΕΔΕΤ έως ότου συμμορφωθεί.

    Με την με αρ. πρωτ. 2906/ΠΤ/8.7.2009 νεώτερη επιστολή της, που μας απέστειλε, αφού συνομολογεί ότι οι παραπάνω περιορισμοί του Κανονισμού Χρήσης του Ακαδημαϊκού και Ερευνητικού Δικτύου της «επιβάλουν ουσιαστικά την απαγόρευση της εμπορικής χρήσης του δικτύου και της διάθεσής του σε φορείς μη εκπαιδευτικού/ερευνητικού χαρακτήρα» καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, ως έχουσα τον αποκλειστικό έλεγχο της εφαρμογής του εν λόγω Κανονισμού της, «με βάση τα μέχρι σήμερα πραγματικά περιστατικά δεν υφίσταται νόμιμος λόγος για την αναστολή της σύνδεσης κανενός φορέα της ΕΔΕΤ Α.Ε.», ενώ δεν εξετάζει αν το περιεχόμενο των συγκεκριμένων ιστοσελίδων έχει εκπαιδευτικό και ερευνητικό χαρακτήρα, δηλώνοντας ότι δεν έχει αυτή αρμοδιότητα αλλά άλλες Δημόσιες Αρχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Είναι σαφές ότι η ΕΔΕΤ Α.Ε. με την ανωτέρω αντιφατική δήλωσή της, ως επίσημος -στον τομέα της έρευνας και της τεχνολογίας- Κρατικός Οργανισμός, αφού ανήκει εξ ολοκλήρου στο Ελληνικό Δημόσιο, αφενός μεν πιστοποιεί ότι η χρήση του συγκεκριμένου Κρατικού Δικτύου της τόσο από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο όσο και, μέσω του τελευταίου, από το INDYMEDIA ATHENS είναι νόμιμη, αφετέρου επικαλείται αορίστως άλλες Δημόσιες Αρχές να αποφανθούν επί του εκπαιδευτικού και ερευνητικού χαρακτήρα του περιεχομένου των συγκεκριμένων ιστοσελίδων, χωρίς να κατονομάζει τις Αρχές αυτές και πολύ περισσότερο να μη ζητά τη συνδρομή τους, ως οφείλει λόγω του δημόσιου χαρακτήρα της. Η «παράλειψη» αυτή της ΕΔΕΤ Α.Ε. καθώς και οι συνέπειές της θα κριθούν από τις αρμόδιες αυτές Δημόσιες Αρχές όταν επέμβουν έστω και αυτεπαγγέλτως.

    http://www.adiakritos.gr/?p=1442

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Είστε όλοι σας γιούχου!
    μας έχετε πρήξει με τον σόρος τα μκο και τη λέξη άπλυτοι... αφού ρε δεν ξέρετε καν ποιοι είναι αυτοί τι τους αναφέρετε; αλλά μάλλον το μάθατε καλά το ποιηματάκι σας!! αγράμματοι.. γκουχου..γκουχου α ναι, συγνώμη, διαβάζετε Λιακό δεν είστε αγράμματοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Α) Τα μεροκάματα ήταν σίγουρα μεγαλύτερα πριν έρθουν οι μετανάστες. Αλλά τα αφεντικά που έριξαν τα μεροκάματα ήταν Έλληνες… Η λύση που προτείνω γι’αυτό είναι να έχουν οι μετανάστες τα ίδια ακριβώς δικαιώματα κατοχυρωμένα από το κράτος έτσι ώστε ο εργοδότης να μην έχει να διαλέξει ανάμεσα σε 1 Έλληνα η 10 Πακιστανούς στο ίδιο κόστος αλλά ανάμεσα σε 2 εργάτες.

    Β)Έχει αυξηθεί κατακόρυφα . Γιατί απλούστατα η φτώχεια φέρνει εγκληματικότητα. Και οι Έλληνες που πήγαν σε άλλες χώρες μετανάστες και έκαναν εγκλήματα δεν τα έκαναν επειδή είμαστε οι Έλληνες από την φύση μας εγκληματίες αλλά επειδή ζούσαν μέσα στη φτώχεια…

    Γ) Είναι οι διπλάσιοι αν δεν κάνω λάθος μπορεί και παραπάνω. Σχεδόν τα ¾ από αυτούς είναι μέσα γιατί δεν είχαν χαρτιά όταν τους έπιασαν ή επειδή ήταν παράνομοι μικροπωλητές. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν και εγκληματίες αλλά όχι πολλοί περισσότεροι από τους ντόπιους.

    Δ) Έστω ότι τους διώχνουμε όλους. Έχεις καμία εντύπωση ότι δεν θα ξαναέρθουν? Αρχικά κανείς σχεδόν από την νέα φουρνιά μεταναστών (Πακιστάν , Αφγανιστάν κτλ ) δεν έχει έρθει για να μείνει εδώ. Ας τους δώσουμε χαρτιά να πάνε εκεί που θέλουν οι άνθρωποί. Αλλά επειδή τόσα χρόνια είμαστε στα 4 μπροστά στους Ευρωπαίους φίλους μας δεν κουνιόμαστε σε αυτούς αλλά στους ταλαίπωρους τους μετανάστες.

    Ε) Και τέλος για να μην νομίζεις ότι το αποφεύγω θα σου απαντήσω και για το Σοσιαλιστικό Μπλοκ. Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν μετανάστες όταν ξαναστήθηκε εκεί ο καπιταλισμός. Δεν έχω την στρεβλή αντίληψη ότι εκεί ήταν όλα παραδεισένια αλλά τα περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο εργάτης στο καπιταλισμό τα είχαν ληγμένα. Και μην μου πεις για φτώχεια και αλλά τέτοια. Αυτά προέκυψαν τα τελευταία χρόνια που κουμάντο έκαναν οι επίλεκτοι των ΗΠΑ. Λάθη υπήρχαν αλλά όσο λειτουργούσαν κάποιοι θεσμοί λαϊκοί και υπήρχε εργατικός έλεγχος στην διοίκηση τα πράγματα ήταν καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ποιο κράτος τους Πακισταν ρε φιλέ...όσο είναι κράτος το κόσσοβο άλλο τόσο είναι και το Πακισταν. Κουμάντο των Αμερικάνων είναι όλα αυτά. Θα αλλάξει νομίζεις η πολιτική του κρατους του Πακισταν για την Κύπρο αν απελάσουμε τους Πακιστανους? Άφου σ'άυτες τις χώρες οι κυβερνήσεις αλλάζουν ανάλογα με το ποιο πλευρό κοιμάτε ο πρόεδρός των ΗΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ποιο κράτος τους Πακισταν ρε φιλέ...όσο είναι κράτος το κόσσοβο άλλο τόσο είναι και το Πακισταν. Κουμάντο των Αμερικάνων είναι όλα αυτά. Θα αλλάξει νομίζεις η πολιτική του κρατους του Πακισταν για την Κύπρο αν απελάσουμε τους Πακιστανους? Άφου σ'άυτες τις χώρες οι κυβερνήσεις αλλάζουν ανάλογα με το ποιο πλευρό κοιμάτε ο πρόεδρός των ΗΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. απάντηση για τον 6.03

    οργιο, το άπλυτοι είναι δικό σας
    δεν φταιμε εμείς
    να ζητήσεις ευθυνες απο το indymedia
    κι αν δεν καταλαβαίνεις τι λεω
    να πας να ρίξεις μια ματια στις οδηγίες που δίνει το indymedia στα συντρόφια σου
    αν το διαβάσεις καλά θα δεις
    πως προτρέπει να μην κάνετε μπάνιο οταν ειναι να ακολουθήσει πορεία γιατί ανοίγουν οι πόροι και γίνεστε πολύ περισσότερο ευάλωτοι στα δακρυγόνα
    αν αναλογιστείς καθε πότε κάνετε πορείες τότε πές μου ποιές μέρες περισσεύουν για να πλένεστε;
    και τώρα σε ρωτάω,
    φταίμε εμείς που σας λέμε άπλυτους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Η Αμερική έχει αναγνωρίσει τα Σκοπία Μακεδονία. Γιατι να μήν απέλάσουμε τους Αμερικάνους που ζούν στην Ελλάδα και να κλέισουμε τις Βάσεις τους????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΟΙΚΟΔΟΜΕ
    ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΑΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ
    ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΠΕΣΕΙ Ο ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΉΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΑΝΕ
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΑΝΕ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΑΒΑΝΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΕΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ

    ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΙΑ ΕΓΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ
    ΕΞΑΙΡΩ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΣΤΗΣ ΗΠΑ ΑΠΟ ΈΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ 1% ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΔΩ


    Ο ΦΙΛΟΣ ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΣ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
    ΔΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΥΡΙΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 6.10
    ΕΧΕΙ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ
    ΑΝΤΕ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
    ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ |?
    ΜΕ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΑΛ.ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ
    Αυτό είναι το συμπέρασμα μου.
    Το κάνατε μπάχαλο το θέμα ,αυτή την εντύπωση έχω.
    Από τη μία οι πατριώτες,από την άλλοι οι φιλικότατοι εργοδότες των οικονομικών μεταναστών.
    Σκατά τα κάνατε,η επιδερμική ανάλυση σε επίπεδο βωμολοχιών,και αρνητικού αυτοσαρκασμού εκδηλώνει σύνχιση σκέψης και θέσης.
    Επίσης πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι η Δημοκρατία έχει μία γιορτή,που φυσικά είναι η ημέρα των εκλογών.
    Με την αποχή μας μειώσαμε την τιμή τις κάθετα,δέων ίδρωσε ούτε το αυτί τους να είστε σίγουροι.
    Η Δημοκρατία θέλει ουσιαστικούς αγώνες,κατά των εχθρών τις , που στη προκειμένη περίπτωση σίγουρα δεν ευθύνονται η μετανάστες.
    Θα έλεγα ότι μας φταίει ο γάιδαρος και βαράμε το σαμάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. 6:12 μμ
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΑΣΟΥΜΕ
    ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΠΑΙΔΙΑ Η ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΙΚΗ ΓΙΑΓΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΣΟΣ Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. οικοδομε
    για σκεψου ποσα χρόνια ηθικής καταρράκωσης και ψυχικού βιασμού χρειάζονται για να καταφύγει κάποιος στον αλκοολισμό και την μαφία και την πορνεία. γιατί αν δεν το έμαθες , οι σοσιαληστικοί παράδεισοι ακόμα εξάγουν τις πόρνες γυναίκες τους και το περίσσευμα του οργανωμένου εγκλήματος με όπλα , ναρκωτικά, μαφιόζικη τεχνογνωσία κτλ. όΛΑ αυτά δημιουργήθηκαν στην σύντομη μεταβατική περίοδο των ανδρείκελων, ή στην αγιγώς καπιταλιστική σημερινή περίοδο? τί λέει το κόμμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ !!!
    ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ !!!
    ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ

    ΠΑΝΤΟΣ ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΗ ΖΩΗ ΜΕ ΕΛΠΙΔΑ, ΑΝΤΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΖΩΩΔΟΥΣ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΤΩΡΑ !!!
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Κάποια κράτη έχουν μεταναστευτική πολιτική. Αν δηλαδή ο Καναδάς ή οι ΗΠΑ χρειάζονται εξειδικευμένο προσωπικό, δίνουν εύκολα άδεια εργασίας σε αυτούς που θα κάνουν αίτηση σε οργανισμούς, παν-μια κλπ. Δεν ισχυρίστηκα πουθενά ότι δεν υπάρχουν Έλληνες που κάνουν παρανομίες και εγκλήματα. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Υπάρχουν αλλοδαποί στην Ελλάδα/Κύπρο που είναι δουλευταράδες και οικιογενειάρχες. Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα μ'αυτό. Αυτό που ΔΕΝ υπάρχει, εκεί που είναι πρόβλημα δηλαδή, είναι η μεταναστευτική πολιτική. Δηλαδή, αν χρειάζεσαι δέκα υδραυλικούς, φέρε δέκα υδραυλικούς. Εμείς αφήνουμε τα σύνορα ανοικτά να έρθουν δέκα χιλιάδες και το εκλογικεύουμε λέγοντας ότι μέσα σε όλους αυτούς, όλο και δέκα πλάσματα θα υπάρχουν που γνωρίζουν από υδραυλικά.

    Φιλικά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ρε σουργελα,ειδατε πως δεν μπορειτε να μας αντιμετωπισετε με κατα μετωπον αντιπαραθεση και μπαινετε στα blogs μας ως δηθεν και καλα ουδετεροι,που δεν ειστε με κανεναν αλλα το μονο που σας ανησυχει ειναι το ελλειμα δημοκρατιας που εχει η αντιπαραθεση μας και δεν χανετε ευκαιρια να τονιζετε συνεχως πως οι καημενοι οι λαθρομεταναστες ειναι σημερα στην Ελλαδα τα μεγαλυτερα θυματα κι αλλα δακρυβρεχτα.
    1)Την "δημοκρατια" σας την εχουμε γραμμενη εκει που εχουμε κι εσας.
    2)Σας μιλαμε μ'αυτον τον τροπο γιατι ετσι σας αξιζει,να λετε κι ενα ευχαριστω γιατι για τους προδοτες αξιζει μονο η κρεμαλα.
    3)Οι περισσοτεροι ξενοι εχουν πανω απο 15 χρονια στην Ελλαδα,αν ηταν να ζησουν αρμονικα μαζι μας θα το ειχαν κανει μεχρι τωρα.Αντιθετα οσο περναει ο καιρος αυτοι γινονται πιο αντιδραστικοι,με την παροτρυνση της προβοκατορικης Αριστερας φυσικα.Οποτε τον πουλο ολοι τωρα,μαζι μ'αυτους κι εσεις απλυτα καθαρματα.
    4)Συναγωνιστες μην ξοδευετε αλλο φαια ουσια για να απαντατε στις αριστεριστικες παπαρολογιες.
    Απολαυστε τωρα τις δοξασμενες στιγμες που ζησαμε τις τελευταιες μερες και απο αυριο και παλι στους δρομους να παρουμε κεφαλια,λιγο λιγδιασμενα μεν γιαυτο προσοχη κυκλοφορουν και αρρωστειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΕΞΩ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ

    ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Προς ΚΝΙτη οικοδομο:
    Καταρχας γιατι δε ξεκαθαριζεις απο την αρχη οτι εισαι κκε; Για να ειναι ποιο ευπεπτο το κυρηγμα; Εγω σου δηλωνω εξαρχης οτι ειμαι ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ με ολη τη σημασια που εμπεριεχει ο ορος. Λες οτι εισαι πατριωτης. Πατριδα για μενα σημαινει να ζει και να αναπτυσεται μονος του ενας λαος στο τοπο του, ελευθερα και να κανει αυτος το κουμαντο. Χωρις να σημαινει οτι εχθρευομαι το καθε τι ξενο. Δεν θα χα προβλημα με πολιτικους προσφυγες που προρεχονται απο ιμπεριαλιστικες επεμβασεις. Αλλα εσυ θελεις να μας πεις οτι ΟΛΟΙ ερχονται εξαιτιας των αμερικανων; Εαν θεωρηται υπευθηνο τον ελληνικο λαο γιατι εκλεγει και ανεχεται ιμπεριαλιστικες κυβερνησεις που κανουν επεμβασεις τοτε για τον ιδιο ακριβωσ λογο ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΟΙ λΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που ανεχονται τα φιλοδυτικα καθεστωτα να τους ξεμυζουν και να τους εξαθλιωνουν. Αν ηταν ταξικα συνειδητοποιημενοι και πατριωτες θα μεναν στη πατριδα τους να πολεμησουν το ξενικο καθεστως. Αυτοι ομως ειναι επιδοξοι μικροαστοι που αλλαζουν χωρα λογο των ευκαιριων. Ειναι ο νεος ανθρωπος νομας που θα τρεχει για ενα ξεροκομματο οπου γης αναλογα με τις αναγκες των καπιταλιστων. Χωρις εθνικη η ταξικη συνειδηση.
    Λες οτι στην οικοδομη δεν εχεις δει εθνικιστες και αναρχικους και οτι νιωθεις τον πακιστανο αδερφο σου. Περιεργο γιατι στις εργατικες συνοικιες η χρυση αυγη ειχε απο τα μεγαλυτερα ποσοστα της. Φαινεται ο πακιστανος δεν ειναι σαν εκεινους που τρομοκρατουν τους κατοικους η σαν εκεινους που βιαζουν αγορακια. Λοιπον επειδη εγω οπως σου ειπα τυγχανω εθνικιστης σου λεω οτι τα καλοκαιρια δουλευα σε εποχιακα εργοστασια σε επαρχια. Επαιρνα 25 ευρω χωρις ενσημα. Περνουσαν αλβανοι και γεωργιανοι και φευγαν σε 2 - 3 μερες γιατι η δουλεια ηταν σκληρη και τα λεφτα λιγα. Τους βρισκαν οι δικοι τους καλυτερες δουλειες, ενω εγω που ειμουν ο μονος ελληνας με γραφαν στα αρχιδια τους. Εχω ακουσει παιδια που τα χαν ορμηξει ο ιαλβανοι για να φερουν δικους τους στις δουλειες. Αυτα ολα μεσα στην Ελλαδα. Τελικα ξεριες ποιοι μεναν στη δουλεια; Οι φρεσκοι που δε ξεραν καν ελληνικα. Στις ιδιες δουλειες το 80 παιζαν μεγαλυτερα μεροκαμματα με ενσημα. Στο πρωτο εργοστασιο που θα πηγαινες ειχες βρει και δουλεια.
    Την παραμυθα λοιπον τραβα να τη πουλησεις σε κανα 15χρονο γιο εργατοπατερα και οχι στον αγωνιζομενο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Προς ΚΝΙτη οικοδομο:
    Καταρχας γιατι δε ξεκαθαριζεις απο την αρχη οτι εισαι κκε; Για να ειναι ποιο ευπεπτο το κυρηγμα; Εγω σου δηλωνω εξαρχης οτι ειμαι ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ με ολη τη σημασια που εμπεριεχει ο ορος. Λες οτι εισαι πατριωτης. Πατριδα για μενα σημαινει να ζει και να αναπτυσεται μονος του ενας λαος στο τοπο του, ελευθερα και να κανει αυτος το κουμαντο. Χωρις να σημαινει οτι εχθρευομαι το καθε τι ξενο. Δεν θα χα προβλημα με πολιτικους προσφυγες που προρεχονται απο ιμπεριαλιστικες επεμβασεις. Αλλα εσυ θελεις να μας πεις οτι ΟΛΟΙ ερχονται εξαιτιας των αμερικανων; Εαν θεωρηται υπευθηνο τον ελληνικο λαο γιατι εκλεγει και ανεχεται ιμπεριαλιστικες κυβερνησεις που κανουν επεμβασεις τοτε για τον ιδιο ακριβωσ λογο ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΙ ΟΙ λΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που ανεχονται τα φιλοδυτικα καθεστωτα να τους ξεμυζουν και να τους εξαθλιωνουν. Αν ηταν ταξικα συνειδητοποιημενοι και πατριωτες θα μεναν στη πατριδα τους να πολεμησουν το ξενικο καθεστως. Αυτοι ομως ειναι επιδοξοι μικροαστοι που αλλαζουν χωρα λογο των ευκαιριων. Ειναι ο νεος ανθρωπος νομας που θα τρεχει για ενα ξεροκομματο οπου γης αναλογα με τις αναγκες των καπιταλιστων. Χωρις εθνικη η ταξικη συνειδηση.
    Λες οτι στην οικοδομη δεν εχεις δει εθνικιστες και αναρχικους και οτι νιωθεις τον πακιστανο αδερφο σου. Περιεργο γιατι στις εργατικες συνοικιες η χρυση αυγη ειχε απο τα μεγαλυτερα ποσοστα της. Φαινεται ο πακιστανος δεν ειναι σαν εκεινους που τρομοκρατουν τους κατοικους η σαν εκεινους που βιαζουν αγορακια. Λοιπον επειδη εγω οπως σου ειπα τυγχανω εθνικιστης σου λεω οτι τα καλοκαιρια δουλευα σε εποχιακα εργοστασια σε επαρχια. Επαιρνα 25 ευρω χωρις ενσημα. Περνουσαν αλβανοι και γεωργιανοι και φευγαν σε 2 - 3 μερες γιατι η δουλεια ηταν σκληρη και τα λεφτα λιγα. Τους βρισκαν οι δικοι τους καλυτερες δουλειες, ενω εγω που ειμουν ο μονος ελληνας με γραφαν στα αρχιδια τους. Εχω ακουσει παιδια που τα χαν ορμηξει ο ιαλβανοι για να φερουν δικους τους στις δουλειες. Αυτα ολα μεσα στην Ελλαδα. Τελικα ξεριες ποιοι μεναν στη δουλεια; Οι φρεσκοι που δε ξεραν καν ελληνικα. Στις ιδιες δουλειες το 80 παιζαν μεγαλυτερα μεροκαμματα με ενσημα. Στο πρωτο εργοστασιο που θα πηγαινες ειχες βρει και δουλεια.
    Την παραμυθα λοιπον τραβα να τη πουλησεις σε κανα 15χρονο γιο εργατοπατερα και οχι στον αγωνιζομενο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. O A.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ,ΑΔΟΥΛΩΤΟΙ,ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ Α.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΝΑ ΣΚΙΡΤΑ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΗΣ Α.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΟΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ Α.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ.
    ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΤΑΝ ΑΠΑΛΛΑΧΘΕΙ Η ΙΕΡΗ ΓΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ,ΟΙ ΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ ΤΙΣ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗΣ,ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΕΝΑ ΖΕΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΟ ΒΡΑΔΑΚΙ, ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΕΡΑΣΩ ΜΕΘΥΣΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ,ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΨΟΦΟ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΜΑΣ.
    ΖΗΤΩ Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ποιοι οικοδομοι και πρασινα αλογα ρε σεις,θα τρελαθουμε;;;Το ΚΚΕ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΥΝΟΡΩΝ.Κοροιδευομαστε;Ποσους πια θελετε να φερετε εδω;

    Ειναι και το αλλο παραμυθακι,οτι οι καημενοι πεινανε!Ρε ορνια,για να ερθουν αυτη στη χωρα μας εστω και με τα ποδια,πληρωνουν 5-8 χιλιαδες δολλαρια το ατομο σε δουλεμπορους!!!Γνωριζετε ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ;;;Μη μας τα τσουρεκιαζετε λοιπον,γιατι αυτοι που ερχονται εδω ειναι οι...καπιταλες των χωρων τους!Εκτος ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΛΛΟΙ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ...

    Καπου ειδα κι ενα χαζο που ειπε οτι ο Σορος ειναι παραμυθι.Ψαξε ρε βλακα στο Ιντερνετ,μαθε να το χρησιμοποιεις!

    Και μια εικονα,αφιερωμενη στη φιλη μας "αντιρατσιστρια":δειτε και καμαρωστε τις μουσουλμανες με μαντηλα και χοντρα ρουχα με τον καυσωνα να καθονται με τα παιδια και τους ανδρες τοςυ απο την αλλη μερια!!!Ειναι απο την πλατεια Αττικης,αλλη μια περιοχη που εχει προβλημα:

    http://2.bp.blogspot.com/_p9qk1pN75Vg/SldUv2slcxI/AAAAAAAAD6E/ZTNqlfFZqE8/s1600-h/assets_LARGE_t_420_4015221.JPG

    ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΛΑΜ!ΖΗΤΩ Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Αφου μπαινουν αριστεροι εδω και αλλοι φιλοι των λαθρομεταναστων και προσπαθουν να μας πεισουν για διαφορα, εγω θα τους προτεινα να ζητησουν απο τα κομματα τους να γινει δημοψηφισμα και ο Ελληνικος λαος να αποφασισει αν θελει να μεινουν η οχι οι λαθρομεταναστες.
    Αφοθ λενε οτι ειναι οι περισσοτεροι τι φοβουνται?
    Ασ ζητησουν δημοψηφισμα να δουν τι ποσοστα θα παρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Δυστυχώς πολλοί είναι αυτοί που πείθονται από τις δικαιολογίες, τις προφάσεις και τα ψέματα των "μεγάλων"... χωρίς να συνειδητοποιούν πως όλα γίνονται σε βάρος αυτών και των παιδιων τους. Μην είστε μονόπλευροι και βάγλτε επιτέλους τις παροπίδες, με τις οποίες σας έμαθαν να ζείτε και να αντιδράτε ενάντια στη λάθος πλευρά. Διαβάστε. Ταξιδέψτε. Έτσι μόνο μπορείτε να βγείτε απ'το κλουβί στο οποίο μεγαλώσατε... μπροστά στην καλή tv... χωρίς εγνοια για τους συνανθρώπους. Δεν είμαι "Ανώνυμη". Είμαι φοιτήτρια Παιδαγωγικού, μελλοντική δασκάλα των παιδιών σας. Μακάρι τα παιδιά σας να μη γίνουν σαν κ εσάς, φασίστες, εθνικιστικά παδαγωγημένοι, μαθημένοι στην ασύλληπτη απ'το νου υποταγή, απόλυτοι, "αγράμματοι"...ναι. Καλά το είπε κάποιος προηγουμένως..."αγράμματοι". Και φυσικά το θέμα δεν είναι αν δε δεχόμαστε τους αγράμματους στη δημοκρατία "μας"... το θέμα είναι πώς μπορούμε να τους μορφώσουμε όλους, πόσο πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει η αμφισβήτηση των εγγράμματων. Μακάρι τα παιδιά σας να μάθουν να σκέφτονται, να δρουν τα ίδια για ό,τι τα αφορά, να ξέρουν πότε και πώς μπορούν να αντιδράσουν και να μη φοβούνται. Να εκτιμούν την αξία του συνανθρώπου τους, ακόμη κι αν αυτός έτυχε να γεννηθεί λίγα ή πολλά χιλιόμετρα μακριά απ'αυτά. Μακάρι να μη θεωρούν τον εαυτό τους "ανωτερο" από το διπλανό τους... επειδή απλώς αυτό βολεύει κάποιους... ώστε ο λαός να χαίρεται με ανούσια πράγματα αγνοώντας τα παιχνίδια που παίζονται πίσω από την πλάτη του... χωρίς αυτόν... σε βάρος αυτού...

    Σκεφτείτε πολύ καλά για το ποιόν θεωρείτε "εχθρό" δκό σας, του τόπου σας και της ελευθερίας σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Εσυ φοιτητρια κανε μας την χαρη και πηγαινε να τα πεις αυτα στον συριζα που ουτε στην βοθλη δεν θα μπει αυτη την φορα.
    Ευτυχως που σαν και σενα αυτοι που εχουν μεινει λιγοστευουν συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Και οπως εγραψε και καποιος παραπανω καντε δημοψηφισμα να δειτε τι θα παρετε εσεις οι πολυπολιτισμικοι και τι οι Ελληνες δις προοδευτικη φοιτητρια του ανθελληνικου συριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. τον ορο φασιστα στον επιστρεφουμε φοιτητρια, εσεις εισαστε οι αναρχοφασιστες. εμεις ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. "Αγαπητη" φοιτητριουλα των 4.16 πμ
    Εγω δεν ειμαι τοσο μορφωμενος οσο εσυ,αλλα αυτο δεν μου στερει το δικαιωμα να εχω κι εγω την αποψη μου και το θαρρος της γνωμης μου,αλλωστε εγω μεχρι τωρα εχω προσφερει περισσοτερα σ'αυτη τη χωρα απο εσενα,που ακομα τρως τα λεφτα του μπαμπα σου και σπουδαζεις με τα λεφτα των φορων που εγω πληρωνω.
    Καποτε οταν εγω ξεπαγιαζα μες στ'αγρια χαραματα σε καποια σκοπια των συνορων,εσυ τα επινες σε καποιο κλαμπακι και μου γκομενιαζες.
    Αυριο θα γινεις δασκαλα των παιδιων μας(αυτο το αφησες να εννοηθει σαν απειλη)και τι νομιζεις οτι θα γινει?Θα σε αφησουμε να δηλητηριασεις τις αγνες ψυχουλες τους με την μπολσεβικικη προπαγανδα σου,οπως καναν με σενα?Εγω προσωπικα θα σε σφαζα στο γονατο,αν τολμουσες να εκφυλισεις το παιδι μου με το ανθελληνικο μισος σου.
    Αν εσυ δεν νιωθεις ανωτερη γιατι εισαι(εισαι αραγε?)Ελληνιδα και αισθανεσαι πως εισαι το ιδιο με το οποιοδηποτε τριτοκοσμικο κατακαθι δικαιωμα σου,ο καθενας μας ξερει καλυτερα με ποιον ταιριαζει.
    Για καλο και για κακο ψαξε λιγο στο γενεολογικο σου δεντρο,μηπως καμια προγιαγια,γιαγια η και η μητερα σου την εβρισκε με αλλοφυλους.
    Κοιταξε κοριτσακι μου να διορθωσεις πρωτα τον εαυτο σου και μετα ελα να μας κανει κατηχηση των πολυφυλετικων σου αποψεων.
    Μονο που δεν το βλεπω να σωζεσαι,γιατι στην Ελλαδα που ερχετε,τετοια προδοτικα παρασητα σαν του λογου σου δεν θα εχουν θεση αναμεσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Φοιτήτρια Παιδαγωγικού η "παρωπίδα" (6η σειρά σου) γράφεται με ωμέγα όχι με όμικρον. Που θα μιλήσεις για αγράμματους. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις και να ταξιδέψεις εσύ, όχι μόνο στο Λονδίνο για ψώνια. Επειδή όσο και αν σου φαίνεται απίστευτο και εμείς ταξιδεύουμε, όχι για shopping therapy, έχουμε δει ευρωπαϊκές χώρες με σοβαρή κοινωνική πολιτική που δυστυχώς δεν κατάφεραν να ενσωματώσουν μαζικά μεταναστευτικά κύματα μεταναστών από χώρες με τελείως διαφορετικό πολιτιστικό υπόβαθρο από της Ευρώπης (πόσο μάλλον στην Ελλάδα με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση). Οι Ολλανδοί έχουν τεράστιο πρόβλημα με Μαροκινούς και Τούρκους, οι Άγγλοι με τους Πακιστανούς οι Γερμανοί με Τούρκους, στην Σκανδιναβία το ίδιο. Εμείς όμως κατά την ταπεινή σου άποψη θα αποτελέσουμε τον φάρο της ενσωμάτωσης, ασχέτως αριθμού, καταγωγής και ελέγχου και με ελάχιστες δυνατότητες απασχόλησης εργατικού δυναμικού. Αν δεν πάει κατι καλά, δεν θα φταίει κανείς παρά οι κακοί Έλληνες.
    Είσαι η βραδινή βάρδια και σε αλλάζει το πρωί η προηγούμενη ανώνυμη με την χουντική γιαγιά;

    Λοιπόν admin κόψε την πολύ δημοκρατία. Όποιος κάνει σχόλια στυλ "φασίστες, ναζί, ρατσιστές", διαγραφή του σχολίου κατευθείαν. Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να δικαιολογούμε τους χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Εργαζομενες,οικοδομοι,φοιτητριες,ολες,ναι "ολες", θελουν να σωσουν τις φασιστικες ψυχες μας.
    Απο τα Βορεια προαστεια που σκιζει ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ. καμια εισοδηματιας που να θελει να μας ανοιξει τα ματια,δεν θα γραψει σ'αυτο το blog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. @ 4.16

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

    ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝΕ;

    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ
    ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟ ΒΙΤΡΙΝΑ
    ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΠΕΡΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΎΡΙΟΙ
    Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΟΓΙΑΓΙΑ ΕΓΙΝΕ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΛΥΤΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ

    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΕ ΜΕ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ
    ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΡΟΥΜΠΩΣΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ
    ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ !!!
    ¨ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ¨
    Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΙΛΑΓΑΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
    ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

    ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ
    ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΑΣ

    Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ
    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ
    ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΠΟΥΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ
    ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΧΩΡΟ
    ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ
    ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ

    ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΣ ΙΔΕΕΣ
    ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΕΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΙΩΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,
    ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΟΩΝ ΤΟΣΟ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ.
    ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΞΙΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΣΚΕΥΟΣ.
    ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΖΗΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΔΑΣΚΑΛΑ.
    ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ Τ Ι Π Ο Τ Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Βλεπων εκ λωκρις11 Ιουλίου 2009 - 8:27 μ.μ.

    διαβασα αρκετα απο τα μηνυματα..απο τη μια συγχαιρω την πρωτοβουλια να αντιμετωπισθει αυτη η ανιση κατα το δυναμειν και ενεργειν κατεστημενη δραση επαγγελματιων ΄΄φιλανθρωπων΄΄ συνδικαλιστων κοινωνικης συστοιχισης που παραπεμπουν σε αλλες εποχες και καθεστωτα ,απο την πλευρα κατοικων μιας περιοχης που μαχονται για την καθημερινοτητα τους ...
    ειναι επιτελους μια οργανωμενη κοινωνικη αυθορμυτως κινηση για να καλυφθει ενα νομικο πολιτικο κοινωνικο κενο που εχει δημιουργηθει ποικιλοτροπως και ποικιλονομως...
    απο την αλλη ομως υπαρχουν οι ακροτητες κυριως σε νοητικο επιπεδο, ακροτητες που ειναι στειρες,που ειναικατευθυνομενες και ακτευθυνουσες με τη σειρα τους σε ενα φαυλο κυκλο,οπως ειναι οι αποψεις που δεν επιδεχονται κριτικη,οι αποψεις που μειωνουν το προσωπο που αντικρουει η αποπροσανατολιζει σκοπιμως τις σκεψεις και πιθανες απαντησεις...
    η ζωη μου εχιε δειξει οτι υπαρχουν παρα πολλοι ειδικα απο αυτους ποου ''φιλανθρωπιζουν''οτι δεν υπαρχει εκτιμηση ,σεβασμος,αλληλεγγυη παρα μονο μπιζνα η κανα διλεπτο ξεσπασματος για να ξεδιαλυνουμε δικες μας ανασφαλειες...
    αυτο το πραγμα το βλεπω σε εντονο βαθμο απο τους αριστεριζοντες ή ''φιλανθρωπιστες''...
    η υποκρισια μεγαλη,ειδικα οταν γινεται μια εμμεση μπιζνα ποικιλου καταληξεως..
    σαν απαρχη της εκτιμησεως μου ειναι οτι υπαρχει προβλημα συνεννοησεως,απο την οικογενεια την ιδια θελετε,απο τα συγγενικα προσωπα,απο τον κοινωνικο -επαγγελματικο περιγυρο...
    αυτο αφηνει τα σημαδια του στον κοινωνικο ιστο αναποφευκτα,ενδεικτυκο του γεγονοτος οτι πολλοι ανθρωποι πια επιδειδονται σε επιφανειακου τυπου υπερεκτιμηση,παραγνωση γεγονοτων προσωπων καταστασεων με σκοπο το κυνηγι του κερδους,της ατυπης εξουσιας εναντι των υπολοιπων,σκεφτειε το...
    ομως γιατι να συμβαινει αυτο στην ελλαδα και οχι και σε αλλες χωρες...
    οι συνθηκες,οι αναγκες η απραδοση ,η ιδιομορφια ιστορικως που συνετελεσαν στη σημερινης μορφης συνθεση της κοινωνιας επεβαλαν και υπεβαλαν στους συγχρονους νεοελληνες την απαξιωση για πολλα ζητηματα,την αφεση πραγματων στην τυχη τους(βλεπε ωχ αδερφισμο)...την αντιληψη που υπηρχε παντα οτι ειμαστε ενα μεγαλο χωριο σαν χωρα και ολα γινονται ολα επιτρεπονται...
    συμφεροντα ομως που επικρατουν και επιχειρουν στη περιοχη μας δημιουργουν ομαδες ειτε εμμεσως ειτε αμεσως,ιδεολογιες,κινηματα,οργανωσεις,που σκοπο εχουν την προσεγγυση και παρεισφρυση στον ελληνικο κοινωνικο ιστο με σκοπο την επιρροη ,το νταβατζηλικι...
    απο πλευρας μου δεν εχω την πολυτετλεια να σχολουμαι διαρκως με τα ζητηματα ως ενεργος πολιτης αλλα σαν ενας απλος αναγνωστης...
    και αυτο που βλεπω ειναι οτι η λαθρομεταναστευση ειναι ο επιταφιος του εθνους μας...ειναι η απαρχη της επανισλαμοιοποιησης,ειναι η υστατη προσπαθεια εμπλοκης της ελλαδος στην κοντρα δυσης και ανατολης,ειναι η πιο επιτυχημενη συνταγη αποσυντονισμου και υποβθμισεως της κοινωνικης και επαγγελματικης ζωης του τοπου...
    μεγαλη εισροη ατομων χαμηλης εκπαιδευσεως η μετριας,μη σταθερη χαρτογραφηση η παραμονη αλλοδαπου πληθυσμου,να το σκεφτουμε και διοικονομικα δεν υαπρχει μια πρακτικη και στρατηγικη αποφορας κερδους παρα μονο προσκαιρου και ιδοτελους κερδους(βλεπε μαρυη εργασια σε πολυεθνικες και ιδιωτες εργολαβους...
    αυτα να τα βλεπουμε ολοι μας...
    το προβλημα δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζουμε για να λυθει..απαιτειται στρατηγικη σε βαθος χρονου και εαν θελουμε να το κρατησουμε ζωντανο μεσα μας πρεπει να καλλιεργηθεικαι να συνταυτισθει η εθνικη μας ταυτοτητα με τα θελω μας και τα εγω μας...
    οσο αφορα την ανωνυμη που κρινει φασιστες και δαιμονες δειχνει ποσο αθωα ειναι με το ενδιαφερον της για τα σχολια και με τη λογικη που αντιμετωπιζει τα ερωτηματα...λιγη αυτογνωσια δε βλαπτει...
    αλλα ειπαμε ειναι πολλα τα ψυχολογικα προβληματα στους συγχρονους νεοελληνες...
    ευχαριστω για τη φιλοξενια και προσευχομαι καλη δυναμη στους ελληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Βλεπων εκ λωκρις11 Ιουλίου 2009 - 8:35 μ.μ.

    συγγνωμη δε ζητω για τα ορθρογραφικα λαθη μιας και θελω να δωσω το δικαιωμα να απαξιωσουν την αποψη μου οι αντιδικουντες προσετελεση μιας αποδοσης αξιας στο λογο τους...
    ας οψεται η αθανατη αντικειμενικη(καραδιεθνιστικη)εκπαιδευση των τελευταιων 30 χρονων που εχει αλλοτροιωσει ψυχες και συνειδησεις ελληνων!χαιρετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ
    ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΝΙΚΑΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΦΤΥΛΗΣΑΝ ΤΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ
    ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ
    Φασιστοειδή πρήν μας σφάξετε θα έλεγα
    να ξεκινήσετε με κότες,να δείτε την ζωή πως βγαίνει,και μετά φάτε το κοτόπουλο που σφάξατε ,εάν βέβαια δε λιποθυμήσετε.
    Καλά είναι όλα στη θεωρία ,στη πράξη να σας δω.
    Το άλλο που τα βάλατε με τον οικοδόμο δε κατάλαβα??.
    Και πάρτε την απάντηση!!ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΓΙΝΑΜΕ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ.
    Εαν θέλετε απαντήστε επίσης ποιος σας φταίει περισσότερο ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ Πατέρας σας, που εφάρμοζε στρατιωτικό νόμο στο σπίτι σας η΄΄ ο μετανάστης Πακιστανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. δεν φταις εσυ που τα λες αυτα, φταινε τα παιδια του greekalert που δεν σας περνανε ψαλιδι οπως στο indymedia για να καταλάβετε τι σημαινει φασισμος.
    Γιατι περνιεστε για δημοκρατες αλλα ειστε θρασυδειλοι φασιστανθρωποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Βλεπων εκ λωκρις12 Ιουλίου 2009 - 10:02 μ.μ.

    αι σιχτιρι νιουζ,θα ηθελα να σκεφτεις καθε μερα ειδικα τωρα το καλοκαρι,ποσα μυρμηγκια εχεις πατησει,τα χεις δει οταν τα πατας πως αργοπεθαινουν?οταν το δεις τα ξαναλεμε...
    αν ειναι κοτες για να κοβουν κεφαλια...
    μην ανησυζεις θα το κανουν αλλοι αυτο οταν θα εχουν καταφερει να κατακτησουν τη χωρα χαρη σε κατι δουλικα της παρτης σας και θα λεγονται μουσουλμανοι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Φιλτατε γυφτοεκφωνητη εμεις τουλαχιστον ξερουμε ποιος ειναι ο πατερας μας,εμεις μεγαλωσαμε σε σπιτια και σπιτια με αρχες και αξιες.
    Εσεις ειστε αγνωστου πατρος η' στην καλυτερη αμφιβολου,εσεις αγνοηται τη θα πει σπιτι,νομος,αξιες,ιδανικα.
    Γιαυτο δεν θυμωνω μαζι σας,μονο σας λυπαμαι αλλα και οι ευαισθησιες μου εχουν κι αυτες τα ορια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. AL TSANTIRI NEWS
    ΟΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΧΩΡΟΥ
    ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ, ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΩΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ATHENS PRIDE.
    ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΔΕΝ ΜΑ ΕΜΑΘΑΝ ΜΑ ΚΑΙΜΕ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Κατά τα μισητά ΚΚΕ και ΣΥΝ-ΞΥΡΙΖΑ-ΣΦΥΡΙΖΑ-ΜΥΡΙΖΑ είμαι και το φωνάζω να το έχουν υπ'όχη τους ότι όπου βρεθώ και είμαι θα τους μάχομαι μέχρις εξαφανισμού τους από την ΕΛΛΑΔΑ μας. Κατ' αυτών των ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ και ΑΛΗΤΑΡΑΔΩΝ είμαι ΦΑΣΤΙΣΤΑΡΙΟ του κερατά, ΕΘΝΙΚΙΣΤΑΡΑΣ, ΣΩΒΙΝΙΣΤΑΡΑΣ, ΑΝΤΙΚΟΜΟΥΝΙΣΤΑΡΑΣ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΣ, ΑΡΧΙΡΑΤΣΙΣΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΤΟΛΜΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ.....ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ.
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
    ΖΗΤΩ Η ΠΑΤΡΙΔΑ
    ΚΑΤΩ ΚΚΕ-ΣΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
    ΚΑΤΩ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    ΚΑΤΩ Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΕΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!

    ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ-ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ!

    ΑΠΕΛΑΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ ΞΕΝΟΔΟΥΛΟ ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Δεν έγινα οικοδόμος ΤΟΥΒΛΟ έλειπα 1 βδομάδα κ μόλις τώρα διάβασα τις αηδίες σου αλλά κ που ασχολούμαι κ ξαναγράφω το χρόνο μου χάνω. Τελευταίο μου σχόλιο μόνο απλά ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΕΔΩ Κ 6 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΝΑ ΕΧΕΤΕ Κ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ. ΑΝΤΕ ΒΡΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ. GREEKALERT ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΜΝΗΜΕΣ ΝΕΚΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ; ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Η αγάπη για τη πατρίδα δεν μπορεί΄να αποδειχθεί με τέτοιου είδους διάλογο.
    Η αγάπη για τη πατρίδα όπως την ενοήτε χάθηκε στη παράδοση των έγκλειστων αριστερών στους Γερμανούς το 1941,χάθηκε τον Απρίλη του 1967,χάθηκε το 1974 στη Κύπρο,ξαναχάθηκε με την αποχή στις τελευταίες εκλογές.
    Θα έγραφα ακόμη σε όλους εσάς που αντιδράσατε γιατί ονόμασα φασίστα το πατέρα σας ότι μαζί σας είμαι και σας καταλαβαίνω ,εσείς δεν με καταλάβατε τι εννοούσα.
    Αυτή η πατρίδα φεύγει και έρχεται ,είναι και στη δική μου καρδιά.
    Ελλάδα δεν είναι μόνο ο Λιακόπουλος ,δέστε τα πράγματα και απο άλλη σκοπιά εγώ το έχω κάνει,στο στρατό ήμουν στις ειδικές δυνάμεις έχω αποδείξει πόσο αγαπώ τη πατρίδα.
    Δείτε τα πράγματα ρεαλιστικά και νιώστε την πραγματικότητα,αν αγαπάτε τη πατρίδα παντρευτείτε,κάντε μεγάλη οικογένεια και μη τι βγάζετε στη παραλιακή.
    Εάν αγαπάτε τη πατρίδα τόσο δείξτε στη καθημερινότητα σας,μη γλείφετε την όποια εξουσία ,και μή φιλάτε κατουρημένες ποδιές για να μπείτε στο Δημόσιο.
    Τέλος θα έλεγα να κρατήσετε όλοι αυτήν την αγανάκτηση σε αυτοέλεγχο και να μη παρασύρεστε από ακραίες θέσεις και πράξεις.
    ΑΛ-ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή